شناسهٔ خبر: 45113124 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

قیمت طلاو دلار ۲۵ دی

هر گرم طلای ۱۸ عیار یک میلیون و ۵۷ هزار تومان

امروز قیمت هر اونس طلا در بازار‌های جهانی به یک هزار و ۸۴۳ دلار رسید و هر گرم طلای ۱۸ عیار به مبلغ یک میلیون و ۵۷ هزار تومان معامله می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری شبستان ، امروز (پنجشنبه ۲۵ دی ۹۹) قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی ۱۰ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان، نیم سکه ۵ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان، ربع سکه ۳ میلیون  و ۹۰۰ هزار تومان و سکه یک گرمی ۲ میلیون و ۲۷۰ هزار تومان است. همچنین قیمت هر اونس طلا در بازار‌های جهانی به یک هزار و ۸۴۳ دلار رسید و هر گرم طلای ۱۸ عیار به مبلغ یک میلیون و ۵۷ هزار تومان معامله می‌شود.

 

بنابراین گزارش امروز (پنجشنبه ۲۵ دی ۹۹) هر دلار آمریکا به مبلغ ۲۴ هزار و ۲۹۰ تومان و هر اسکناس یورو به قیمت  ۲۹ هزار و ۵۰۰ تومان به فروش می‌رسد. قیمت دلار نسبت به آخرین معاملات دیروز ۵۸۰ تومان کاهش یافت  و یورو نیز ۷۹۰ تومان کاهش  داشته است.

 

این در حالی است که روز گذشته (چهارشنبه ۲۴ دی) هر گرم طلای ۱۸ عیار یک میلیون و ۱۰۶ هزار تومان، هر انس طلا در بازارهای جهانی ۱۸۵۹ دلار، هر گرم طلای ۲۴ عیار یک میلیون و ۴۷۴ هزار تومان است. سکه بهار آزادی طرح قدیم ۱۰ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان، سکه بهار آزادی طرح جدید ۱۱ میلیون و ۲۱۲ هزار تومان، نیم سکه بهار آزادی ۶ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان، ربع سکه بهار آزادی ۴ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان و سکه یک گرمی ۲ میلیون و ۳۱۵ هزار تومان بود.

 

روز گذشته (چهارشنبه ۲۴ دی) در بازار ارز دلار ۲۴ هزار و ۸۴۴ تومان، یورو ۳۰ هزار و ۱۷۴ تومان، پوند ۳۴ هزار و ۲۵۸ تومان، درهم امارات ۶۸۷۶ تومان، یوان چین ۳۸۸۰ و لیر ترکیه ۳۳۳۰ تومان است.

 

بانک مرکزی امروز (پنجشنبه، ۲۵ دی‌ماه) نرخ ۴۷ ارز رسمی و مهم کشورها را اعلام کرد که بر اساس آن نرخ ۲۸ ارز از جمله یورو و پوند با کاهش و نرخ ۱۰ ارز افزایش یافت.

 

 

 

پایان پیام/50

نظر شما