شناسهٔ خبر: 45079231 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسکانیوز | لینک خبر

عذرخواهی حجت‌الاسلام صدیقی بابت نقلی از غسال مرحوم آیت‌الله مصباح

حجت‌الاسلام صدیقی بابت سخنانش درباره کرامات مرحوم آیت‌الله مصباح به نقل از غسال پیکر ایشان عذرخواهی کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)،  در پی انتشار مصاحبه‌ای از حجت‌الاسلام کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران درباره کرامتی از آیت‌الله مصباح که با واسطه و به نقل از غسال پیکر آیت‌الله مصباح نقل کرده بود اعتراضاتی به راه افتاد و وی از مردم عذر خواهی کرد.

در روزهای گذشته هجمه‌ها و اعتراضاتی علیه این گفته‌های حجت‌الاسلام صدیقی به راه افتاده بود که وی در سخنانی بابت این حرف‌هایش عذرخواهی کرد که در ادامه تقدیم می‌شود.

آیت الله صدیقی اظهار داشت: در یک مصاحبه‌ای نکته‌ای را من عرض کردم و از روح بلند آیت‌الله مصباح عذرخواهی می‌کنم که ما چقدر کوتاه فکردیم و کرامت آقای مصباح را چه می‌دیدیم و این فضا درست شد و بعضی از افراد غافل هم گاهی جسارت کردند. این حرف ما باعث شد این‌ها در موضع بدی قرار بگیرند و به ساحت مقدس یک نماینده پیامبر، ائمه و هادی راه جسارت کنند.

وی افزود: من از روح بلند این آقا، این علامه و این، ولی الله عذرخواهی می‌کنم. از خانواده معزز ایشان عذرخواهی می‌کنم. از مؤمنانی که دلی با ما روضه‌خوان‌ها دارند و سالیان سال با ما بودند و امروز شاهد این طوفان‌ها هستند از همه، با همه وجودم عذرخواهی می‌کنم.

صدیقی ادامه داد: اولاً جا نداشت که من کرامت آیت‌الله مصباح را در چنین چیزی بگویم. ثانیاً مطلب شاید خیلی دقیق نبود و غسال شاید دقیق نبوده نقل شد و من هم نقل را نقل کردم و از این نقل شرمنده‌ام، از خدا شرمنده‌ام، از مؤمنانی که ما گاهی باعث می‌شویم به شما زخم زبان بزنند شرمنده‌ام. از امام زمان و رسول الله عذر می‌کنم.

امام جمعه موقت تهران گفت: همه می‌دانند من قصدی نداشتم گاهی آدم وقتی عاشق یک نفر است هر چیزی را باور می‌کند. من سالیان سال است در رسانه آمده‌ام و هیچ‌گاه از این چیزهایی که مزاحمت برای شما درست کند نگفته‌ام. مطلب دقیق نبوده و شاید غسال توهمی برایش پیش آمده، البته کرامت ایشان کتاب‌های ایشان است، سخنان ایشان، عمل صالح، فرزندان صالح و... است.

وی خاطرنشان کرد: کرامت ایشان این است که با فیلسوف بودنش، با علامه بودنش، با فقیه بودنش و با شهرت جهانی‌اش دربرابر نایب امام زمان خود را از یک سرباز کوچک‌تر می‌بیند. این‌ها کرامت است، این ایثارها، تواضع‌ها کرامت است و ما اشتباه کردیم که آن را به عنوان کرامت گفتیم.

انتهای پیام/

نظر شما