شناسهٔ خبر: 45059032 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

غفوری: آقایان هیئت‌مدیره وعده‌هایی می‌دهند که نمی‌توانند آن را عملی کنند/ انتظارمان خیلی بیشتر از این بود

کاپیتان تیم فوتبال استقلال گفت: نمی‌دانم اعضای هیئت مدیره می‌خواهند تمرکزمان را برهم بزنند که وعده می‌دهند، اما در موعد مقرر نمی‌توانند آن را عملی کنند. جرم کیف قاپی از جرایمی است که شاکیان بسیاری دارد. در این بخش کارشناسان وکیل‌آنلاین نحوه نوشتن شکواییه کیف قاپی را توضیح داده‌اند.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری میزان - ووریا غفوری، کاپیتان تیم فوتبال استقلال پس از تساوی ۲-۲ عصر امروز (دوشنبه) این تیم مقابل پرسپولیس در دربی تهران و در دیداری معوقه از هفته هشتم لیگ برتر فوتبال اظهاراتی به شرح زیر انجام داد:

*انتظارمان خیلی بیشتر از این بود، اما نمی‌دانم درباره اتفاق‌های بعد از گل اول چه بگویم. به هواداران قول می‌دهم در دیدار‌های آینده این بازی را جبران کرده و خیلی بهتر از این کار می‌کنیم. کیفیت‌مان هم خیلی بیشتر می‌شود و ان‌شاءالله کاری می‌کنیم همیشه خوشحال باشند.

*حرف خاصی ندارم، اما آلودگی هوا واقعاً فاجعه بود در وضعیت نفس کشیدن هم برای ما خیلی سخت شده بود. وقتی به بازیکن فشار می‌آید و نفس‌نفس می‌زند اکسیژنی برایش نمی‌ماند که بخواهد تمرکز کند. عامل این هوا دشمن خارجی نیست و خود مسئولان کشورمان باید چاره‌ای بیندیشند تا مردم در این هوا خفه نشوند.

*می‌خواهم درباره مدیران باشگاه استقلال هم صحبت کنم. تاکنون در هیچ تیمی ندیده‌ام که به این شکل مدیریت شود و به این شکل به بازیکنانش پرداختی داشته باشند. ۵-۶ بازیکن از دو سال قبل مطالباتی دارند. امسال هم حدود ۱۰ درصدی دریافتی داشته‌ایم، البته برخی نفرات‌مان این مبلغ را هم دریافت نکرده‌اند.

*قبل از بازی با گل‌گهر به ما وعده دادند پیش از دربی پرداختی خیلی خوبی به بازیکنان خواهند داشت و ما را خوشحال می‌کنند، اما درصدی را پرداخت کردند که واقعاً خجالت کشیدم به بچه‌ها بگویم می‌خواهند چنین پولی را به شما بدهند. برای تیم‌های دیگر پول و امکانات هست، اما برای استقلال نیست.

*نمی‌دانم آیا می‌خواهند تمرکزمان را برهم بزنند که وعده می‌دهند، اما در موعد مقرر نمی‌توانند آن را عملی کنند. فکر و اعصاب بازیکن قبل از دربی به هم می‌ریزد و حس می‌کند هیچ پشتوانه‌ای از سوی باشگاه پشتش نیست.

*خودمان هم از عملکرد امروز راضی نبودیم، اما اگر دقت کرده باشید همانگونه که توضیح دادم اعصاب ما به هم ریخته بود. این آقایان با سومدیریت خود و عدم پرداخت به موقع قرارداد بازیکنان ذهن بچه‌ها را درگیر کردند. فکر می‌کنم برخی بازیکنان استقلال پول پرداخت اجاره خانه خود را هم ندارند.

*همین جا اعلام می‌کنم بازیکنان استقلال هیچ پاداشی نمی‌خواهند و فقط مطالبات ما را سر موقع بدهند. می‌خواهیم حق و حقوق ما را بدهند، زیرا می‌خواهند با طرح این پاداش‌ها فقط اسم خود را در رسانه‌ها بیاورند.

انتهای پیام/

نظر شما