شناسهٔ خبر: 45052275 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

جشن انقلاب امسال با شکوه برگزار می‌شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با تأکید بر اینکه همگان بدانند مراسم جشن پیروزی انقلاب اسلامی امسال با قوت و شکوه برگزار خواهد شد، گفت: شرایط ویژه امسال باید در دهه فجر پیش‌بینی تا کارها متناسب با این شرایط مهیا شود و سعی ما در این است که هیچ برنامه‌ای تعطیل نشود و فقط شیوه برگزاری آن تغییر خواهد کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، حجت الاسلام سید محسن محمودی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران صبح امروز در جلسه کارگروه‌های ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان تهران در دفتر این شورا، اظهار کرد: سال‌های قبل هفته استقبال دهه فجر داشتیم اما شرایط امسال متفاوت است.

وی با تشکر از زحمات همه ادارات و نهادها در خصوص برگزاری ایام الله دهه بصیرت، گفت: شرایط ویژه امسال باید در دهه فجر پیش‌بینی شود تا کارها متناسب با این شرایط مهیا شود و سعی ما در این است که هیچ برنامه‌ای تعطیل نشود و فقط شیوه برگزاری آن تغییر خواهد کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران به برگزاری ویژه برنامه‌های یوم الله ۹ دی اشاره کرد و ادامه داد: با تدابیر و تصمیمات گرفته شده خوشبختانه مراسم یوم الله ۹ دی تعطیل نشد و فقط شیوه برگزاری آن عوض شد که این تغییر شیوه و بهره گرفتن از ظرفیت فضای مجازی باعث شد انعکاس آن را در رسانه‌ها قوی‌تر از سال‌های قبل مشاهده شود.

حجت الاسلام محمودی مراسم یوم الله ۱۲ بهمن و گرامیداشت آن را مهم ارزیابی و بیان کرد: در یوم الله ۱۲ بهمن برنامه‌ای در مکان جلوس حضرت امام خمینی(ره) پیش‌بینی شده و چون فضای باز است برگزاری آن، مغایرتی با مصوبات ستاد کرونا ندارد.

وی به برنامه‌های پیش‌بینی شده در ایام الله دهه فجر اشاره کرد و افزود: نورافشانی شب پیروزی انقلاب اسلامی و بانگ تکبیر این مناسبت مهم و مهمانی لاله‌ها و سایر برنامه‌ها از جمله ویژه برنامه‌هایی است که تدارک دیده خواهد شد و برگزاری آن قطعی خواهد بود و همگان بدانند مراسم جشن پیروزی انقلاب امسال باقوت برگزار خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران در پایان تأکید کرد: فضای مجازی و ظرفیت‌های آن در دهه فجر می‌تواند بسترساز شناساندن اهداف پاک انقلاب اسلامی به دنیا باشد که در این رابطه دستگاه‌های فرهنگی ما وظیفه سنگینی دارند.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷

نظر شما