شناسهٔ خبر: 45043658 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

مدیرکل هواشناسی اردبیل خبر داد:

پیش‌بینی جوی پایدار تا پایان هفته در اردبیل / کاهش دما و آغاز بارش‌ها از روز جمعه

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل از تداوم جوی پایدار تا عصر پنجشنبه هفته جاری در استان خبر داد و گفت: در روز جمعه به تدریج آسمان استان ابری شده و شاهد کاهش نسبی دمای هوا و در مناطقی از استان بارش پراکنده برف و باران خواهیم بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، سیاوش محمدی در تشریح آخرین وضعیت آب و هوای استان اردبیل عنوان کرد: بر اساس نقشه‌های هواشناسی همچنان تا عصر پنجشنبه هفته جاری جوی پایدار و بدون بارش در سطح استان تداوم خواهد داشت.

وی افزود: طی امروز آسمان استان غالبا صاف همراه با وزش باد و در طول روزها با افزایش نسبی دما به ویژه در مناطق مرکزی و شمالی استان پیش بینی می شود.

مدیرکل هواشناسی‌استان اردبیل تصریح کرد: با توجه به احتمال رخداد بهمن در مناطق کوهستانی و ارتفاعات به کوهنوردان توصیه می شود نکات ایمنی را هنگام صعود به ارتفاعات رعایت کنند.

محمدی گفت: از عصر امروز تا روز چهارشنبه هفته جاری در مناطقی از استان خصوصا مناطق شمالی و نوار شرقی استان افزایش ابر، پدیده غالب خواهد بود.

وی ادامه داد: از روز پنجشنبه(25 دی) با تقویت کم فشار سطح زمین سرعت وزش باد در سطح استان تشدید شده و ضمن افزایش نسبی دما و وزش بادهای تند تا نسبتا شدید به ویژه در مناطق مرکزی استان پیش بینی می شود.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل اذعان کرد: در روز جمعه به تدریج آسمان استان ابری شده و با فعالیت سامانه زودگذر ناپایدار، شاهد کاهش نسبی دمای هوا و در مناطقی از استان بارش پراکنده برف و باران (به ویژه در مناطق کوهستانی و ارتفاعات سبلان) خواهیم بود.

نظر شما