شناسهٔ خبر: 45034407 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

ثبت نام نوزدهمين آزمون سراسري قرآن و عترت آغاز شد

نوزدهمين آزمون سراسري قرآن و عترت توسط معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می شود و علاقه مندان تا ۳۰ دی ماه ۹۹ برای ثبت نام اقدام کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، نوزدهمين آزمون سراسري قرآن و عترت توسط معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می شود و علاقه مندان تا ۳۰ دی ماه ۹۹ برای ثبت نام اقدام کنند.

 

حفظ كل قرآن كريم، حفظ جزء ۳۰ و حفظ سوره بقره در جزءهاي: اول، پنجم، دهم، پانزدهم، بيستم، بيست و پنجم، ترجمه و مفاهيم قرآن كريم (۲ رشته) ترجمه سوره بقره، تفسير سوره بقره (تفسير نمونه)، معارف اهل بيت (ع) در دو قسمت از رشته های مجاز در این دوره است.

 

حفظ و مفاهيم از نامه ۳۱ نهج البلاغه ( نامه امام علي ع به امام حسن ع) و حفظ و مفاهيم دعاي ۲۰ صحيفه سجاديه (دعاي مكارم الاخلاق) هم از دیگر رشته هایی است که علاقه مندان می توانند در آن شرکت کنند.

 

زمان برگزاري آزمون مجازي، نيمه اول اسفند ماه ۹۹ می باشد و با اعطاي گواهينامه و اهداي جوايز ارزنده به قيد قرعه همراه است. طلاب و خانواده آنان (فرزند و همسر)، می توانند برای نام نویسی رایگان از طریق سايت معاونت فرهنگي اجتماعي سياسي حوزه علميه خراسان به نشاني http://farhangi.hozehkh.com/۲۱۶۷/ اقدام کنند

پایان پیام/483

نظر شما