شناسهٔ خبر: 45023667 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

حمایت علمای اهل تسنن خراسان شمالی از بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب

جامعه روحانیون اهل تسنن خراسان شمالی، با اشاره به سخنان رهبر انقلاب در سالروز قیام ۱۹ دی اعلام کردند: اهل تسنن مطیع ولی فقیه هستند؛ حمایت از ولی فقیه و اولی الامر مسلمین در مقابل دشمنان، بر همه واجب است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، علماء و روحانیون اهل تسنن خراسان شمالی ضمن حمایت و اطاعت از سخنان اخیر مقام ولایت فقیه در سالروز قیام ۱۹ دی در بیانیه ای تاکید کردند: باید گوش به فرمان فرامین مقام معظم رهبری باشیم، اهل سنت نقش مهمی را در همبستگی و اطاعت از ولی امر مسلمین جهان به اثبات رسانده اند و امروز با بینش و آگاهی که بین علمای اهل سنت و تشیع حکمفرما است، هرگز دشمنان اجازه رسیدن به اهداف شومشان را نخواهیم داد.

در این بیانیه آمده است:

«خداوند را شاکریم که تمامی نیرنگ ها و توطئه های دشمنان خبیث از جمله آمریکای جنایتکار به خودشان برگشت و امروز ما شاهد هستیم که چگونه ملت آمریکا به کنگره این رژیم خونخوار حمله شده و خواهان برچیده شدن نظام فاسد سران استکبار هستند که اینها همه نشان دهنده، پایان ابهت پوشالی تروریست ها در جهان است.

همانطوری که حضرت آقا هم در سخنان گوهر بارشان فرمودند، "آمریکا منافع خودش را، در شرایط کنونی در بی‌ثباتی این منطقه میبیند، مگر آن وقتی که به طور کامل خودش را مسلّط بر منطقه بکند؛ تا قبل از آن، نفع آمریکا در بی‌ثباتی منطقه است؛ این را خودشان میگویند، این را خودشان بصراحت ابراز می‌کنند. در سال ۸۸ آمریکا میخواست ایران را بی‌ثبات بکند؛ همان بلائی که در سال ۹۹ سر خودشان آمد. همان کاری که در واشنگتن انجام گرفت در این چند وقت، بخصوص پریروز(۱۱) که آدمهایی رفتند در کنگره اعضای کنگره را از داخل دالانهای مخفی فراری دادند و [بیرون] بردند، این کار را میخواستند در ایران بکنند؛ اینجا میخواستند ایجاد آشوب بکنند، میخواستند جنگ داخلی راه بیندازند، خداوند متعال موفّقشان نکرد. آنها سال ۸۸ در فکر [آشوب در] اینجا بودند، حالا در سال ۹۹ خدای متعال به سر خودشان آورد".

ما علمای اهل سنت به سران ظلم اعلام می داریم که دیگر توان مقابله با قدرت دفاعی و نظامی ایران را ندارند و ما برای آنها خط و نشان خواهیم کشید و اجازه نخواهیم داد که دیگر برای ما شرط و شروط بگذارند. این را بدانند که ما وقتی رهبری مثل حضرت امام خامنه ای داریم، از هیچ ظالمی واهمه نداریم و اجازه تعرض و تفرقه به مستکبرین در جهان نخواهیم داد و هر چه زودتر بساط این مزدوران را باوحدت و یکپارچگی جمع نموده و جهان اسلام را با رهبری عزیزمان پاک از هرگونه تروریست و ظالم خواهیم نمود».

انتهای پیام/ح

نظر شما