شناسهٔ خبر: 45020864 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: خبرنامه دانشجویان ایران | لینک خبر

برنامه دانشگاه آمریکایی برای بازگشت سریع تر دانشجویان

یک دانشگاه کوچک آمریکایی اعلام کرد تا چند روز دیگر به سکوت حاکم بر دانشگاه ناشی از عدم حضور دانشجویان پایان خواهد داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ دانشگاه "پروایدنس" ( Providence ) در ایالت مونتانا آمریکا مانند هر دانشگاه دیگری در این دوران و شیوع کرونا کلاس‌های حضوری خود را لغو کرد.

ولی این دانشگاه اخیرا اعلام کرد دانشجویان در ترم بهار به دانشگاه بازمی‌گردند.

"مکنزی استیک" یکی از مسئولان دانشگاه گفت: یکی از موارد آمادگی  برای ترم بهار،‌اطمینان از وجود فضای کافی برای قرنطیه دانشجویان بود.

در حالی که انجام قرنطینه در محیط‌های تعریف شده در دانشگاه توصیه می‌شود،‌ دانشگاه نمی‌تواند دانشجویان را مجبور به قرنطینه شدن در دانشگاه کند.

این دانشگاه در مجموع ۲۴ اتاق برای جدا شدن دانشجویان و ۲۳ اتاق برای قرنطینه دارد. هر آپارتمان دانشگاه که به عنوان اتاق انزوای دانشجویان شناخته می‌شود، دارای ۴ اتاق خواب است.

همچنین فضای قرنطینه نیز وجود دارد. اگر ظرفیت این فضاها تکمیل شود،‌ دانشگاه با چهار هتل محلی توافق کرده است تا دانشجویان را در صورت لزوم اسکان دهند.

در برنامه بازگشت دانشجویان‌،‌انجام تست کرونا نیز وجود دارد و دانشجویان،‌اساتید و کارکنان باید قبل از حضور در دانشگاه‌ها و کلاس‌ها نتیجه تست کرونا منفی خود را ارائه دهند.

"مکنزی استیک" ادامه داد: من به شما اطمینان می‌دهم که در طول ترم به طور مستمر از دانشجویان و اساتید و کارکنان تست کرونا خواهیم گرفت. صندلی‌ها در کلاس‌ها با فاصله از هم قرار گرفته و محیط دانشگاه به طور مستمر ضدعفونی می‌شود تا سلامتی هیچ کدام از اعضای جامعه دانشگاهی ما به خطر نیفتد.

نظر شما