شناسهٔ خبر: 45006328 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت آموزش و پرورش | لینک خبر

کمک2/5میلیاردی خیرین به دانش آموزان آسیب دیده از کرونا/تشکیل 90 تیم معلم یاری در بیرجند

مدیرکل آموزش و پرورش و رئیس کمیته لوازم التحریر رزمایش کمک های مؤمنانه خراسان جنوبی گفت: خیرین نیکوکار ، معلمین و دانش آموزان استان 2 میلیارد و 500 میلیون تومان در قالب بسته های لوازم التحریر به دانش آموزان آسیب دیده از کرونا اهدا کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان جنوبی، محمد علی واقعی، صبح امروز ر دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بیرجند، اظهار کرد: نهضت همگانی معلم یاری در راستای تحقق اهداف تربیتی، فرهنگی و پرورشی دانش آموزان و جلب مشارکت اولیا در این زمینه آغاز شده و در حال حاضر 90 تیم معلم یاری در مرکز استان  فعالیت می کنند.

وی؛ با اشاره به اجرای پویش نذر هوشمند در دانشگاه فرهنگیان استان، تصریح کرد: حضور پرشور و جانانه مردم نیک اندیش، به ویژه جامعه فرهنگیان و دانش آموزان بهارستان علم و ادب در پشتیبانی از مدافعین سلامت و کمک به خانواده های آسیب دیده از کرونا، بار دیگر یاد و خاطره ی بسیج مردمی در حمایت از رزمندگان دوران دفاع مقدس را در اذهان زنده کرد.

مدیرکل آموزش وپرورش خراسان جنوبی،ادامه داد: از ابتدای شیوع بیماری کرونا تاکنون فرهنگیان ودانش آموزان استان کمک های بسیاری درعرصه تولیدماسک،بالشت،گان بهداشتی،خرید بسته های لوازم التحریر،بسته های معیشتی،البسه و گوشی همراه درقالب پویش لبخند مهربانی، لبخند رضایت و ایران همدل، در راستای پشتیبانی از مدافعین سلامت و حمایت از خانواده های آسیب دیده کرده اند.

رئیس کمیته لوازم التحریر رزمایش کمک های مؤمنانه خراسان جنوبی؛ اضافه کرد: معلمان مؤمن، متعهد، جهادی و ولایی خطه قهستان زمین  عاشقانه ولی گمنام در عرصه تعلیم و تربیت فرزندان این خطه تلاش می کنند، تا بر اثر شیوع کرونا، فرایند تعلیم و تربیت دانش آموزان در اقصی نقاط استان تعطیل نشود.

به گفته واقعی، پویش لبخند رضایت از مهر ماه در آستان آغاز شده و تا پایان سال تحصیلی ادامه خواهد داشت. 

نظر شما