شناسهٔ خبر: 44984570 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: گجت نیوز | لینک خبر

نسخه تقلبی گلکسی S21 پلاس و اولترا به بازار آمد!

gizmochina

صاحب‌خبر -

سامسونگ هنوز از گوشی های سری گلکسی اس ۲۱ – Galaxy S21 رونمایی نکرده؛ اما ظاهرا از همین حالا نسخه تقلبی گلکسی S21 پلاس و اولترا در دسترس مشتریان قرار گرفته است.

پایگاه خبری iFeng در گزارشی از ورود نسخه تقلبی گلکسی S21 پلاس و گلکسی S21 اولترا به بازار خبر داد. وب‌سایت چینی، حتی تصاویر این گوشی های فیک را هم منتشر کرده و پیداست که طراحی آن‌ها، بیشترین شباهت را به رندرهای پرچمداران جدید سامسونگ دارد. پس بعید نیست که هنگام رونمایی در تاریخ ۲۵ دی، گوشی های اصلی را نیز با چنین شکل و ظاهری ملاقات کنیم.

نسخه تقلبی گلکسی S21 اولترا نسخه تقلبی گلکسی S21 اولترا
گلکسی اس ۲۱ اولترا فیک
نسخه تقلبی گلکسی S21 پلاس نسخه تقلبی گلکسی S21 پلاس
گلکسی اس ۲۱ پلاس فیک


اما از نسخه های تقلبی سری S21 که بگذریم؛ انتظار می‌رود گلکسی اس ۲۱ پلاس دارای یک صفحه نمایش ۶.۷ اینچی +FHD با نرخ ریفرش ۱۲۰ هرتز باشد. نمایشگر گلکسی اس ۲۱ اولترا هم در گزارش‌های قبلی، ۶.۹ اینچی با وضوح ۲K توصیف شده است.

این پرچمداران سامسونگ باید از تراشه اگزینوس ۲۱۰۰ سامسونگ و در برخی مناطق، از اسنپدراگون ۸۸۸ کوالکام قدرت بگیرند. برای مدل Ultra حافظه داخلی ۵۱۲ گیگ و رم ۱۶ گیگابایتی هم پیش‌بینی می‌شود. حالا که بسیاری از مشخصات آن‌ها لو رفته است؛ باید دید مراسم رونمایی چه غافلگیری‌هایی به همراه دارد.

نظر شما