شناسهٔ خبر: 44977610 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

سهامداران غیرمستقیم سهام عدالت فارس برای ثبت‌نام در سامانه سجام ۱۰ روز فرصت دارند

گروه استان‌ها-مدیرکل امور اقتصادی و دارایی فارس گفت: سهامداران روش غیرمستقیم برای دریافت سود سهام خود تا ۲۷ دی ماه مهلت ثبت‌نام در سامانه سجام دارند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، بابک دائی صبح امروز به صورت مجازی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: براساس ابلاغ سازمان بورس و اوراق بهادار کشور زمان برگزاری مجمع عمومی عادی و فوق‌العاده شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت استان فارس برای انتخاب هیئت مدیره روز شنبه 27 دی‌ماه تعیین شده است.

وی افزود: بنابراین دارندگان سهام عدالت روش غیرمستقیم استان برای شرکت در مجمع عمومی و فوق‌العاده و همچنین برخورداری از سایر مزایای سهام عدالت مثل دریافت سود سالیانه، امکان معامله سهام و غیره صرفا تا تاریخ 27 دی‌ماه فرصت دارند که در سامانه سجام ثبت‌نام کنند.

دائی گفت: با توجه به فرصت کوتاه 10 روزه تا زمان برگزاری مجمع همومی شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت فارس خواهشمند است که با استفاده از کلیه ظرفیت‌های موجود اطلاع‌رسانی به همه دارگان سهام عدالت استان برای ثبت‌نام و احراز هویت در سامانه سجام انجام شود.

وی افزود: 800 هزار نفر از کل 2 میلیون و 23 هزار نفر سهامدار سهام عدالت استان فارس که روش غیرمستقیم را برای مدیریت سهام خود انتخاب کرده‌اند اقدامی برای ثبت‌نام در سامانه سجام انجام نداده‌اند.

انتهای پیام/422/ی

نظر شما