شناسهٔ خبر: 44960979 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

قتل جوان ۳۵ ساله در تویسرکان

فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان از وقوع یک فقره قتل و دستگیری قاتل در این شهرستان خبر داد.

صاحب‌خبر -

سرهنگ محمد معصومی در تشریح این خبر گفت: شب گذشته -سه شنبه ۱۶ دی ماه- در پی اعلام خبر یک فقره قتل بر اثر نزاع و مشاجره خویشاوندی به مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰، موضوع به طور ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی تویسرکان قرار گرفت.

وی بیان کرد: در بررسی های اولیه مشخص شد یک جوان ۳۵ ساله بر اثر ضربات شیء تیز مجروح شده بود که پس از انتقال به مراکز درمانی در اثر شدت جراحت وارده به قتل رسیده است.

این مقام مسئول اظهار کرد: مأموران پس از دستگیری مظنونان حاضر در صحنه درگیری توانستند فرد قاتل را شناسایی کنند. او در به قتل رساندن مقتول با استفاده از شیء تیز اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان علت قتل را مشاجره لفظی و نزاع خویشاوندی اعلام کرد و گفت: موضوع به صورت ویژه از طریق پلیس آگاهی در حال رسیدگی است.

کشف بیش از یک تن مواد بهداشتی غیرمجاز در تویسرکان

وی در ادامه از کشف یک تن و ۲۵۰ کیلوگرم پودر لباسشویی و دستشویی غیرمجاز دراین شهرستان خبر داد و گفت: مأموران کلانتری ۱۲ سرکان در حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه نیسان آبی رنگ مشکوک شده و خودرو را مورد بررسی قرار دادند.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: طی هماهنگی به عمل آمده، خودرو به یگان انتظامی انتقال یافت و در بازرسی از آن مقدار یک تن و ۲۵۰ کیلوگرم پودر لباسشویی و دستشویی غیرمجاز کشف شد.

معصومی با بیان اینکه برابر نظر کارشناسان ارزش این محموله بیش از ۱۲۵ میلیون ریال تعیین شده است، افزود: یک نفر متهم در این راستا دستگیر و با تشکیل پرونده برای  سیرمراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

به گزارش ایسنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس، وی در پایان از شهروندان درخواست کرد که در صورت برخورد با هر گونه موارد مشکوک مراتب را در اسرع وقت با پلیس ۱۱۰ در میان بگذارند و پلیس را در تأمین امنیت جامعه یاری کنند.

انتهای پیام

برچسب‌ها:

نظر شما