شناسهٔ خبر: 4495129 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

زورگیری در مقابل آسانسور خانه ها

2 زوگیر چاقوکش طعمه هایشان را در زمان سوار شدن بر آسانسور مورد دستبرد قرار می دادند.

صاحب‌خبر -

 

 

به گزارش برنا، ساعت 12 شب سه شنبه 18 فروردین ماه سال جاری ماموران کلانتری 118 ستارخان در حال گشت زنی در خیابان لطفعلی خان به 2 جوان موتور سوار مشکوک شدند و با بررسی شماره پلاک موتور متوجه سرقتی بودن آن شدند.

خیلی زود ماموران وارد عمل شده و 2 جوان مرموز را دستگیر کردند و در بازرسی این 2 جوان چند گوشی سرقتی و 2 چاقو به دست آمد.

ماموران با اعترافات 2 زورگیر جوان پی بردند که گوشی های سرقتی در همان شب از زن جوانی دزدیده شده است.

خیلی زود  طعمه زورگیران شناسایی شد و زن جوان به ماموران گفت: ساعت 22و 30 دقیقه همراه مادرم وارد ساختمان شدیم و جلوی در آسانسور ایستاده بودیم که این 2 جوان با تهدید چاقو به سمت ما حمله کردند و با سرقت گوشی و کیف هایمان پا به فرار گذاشتند.

وی افزود : پس از سرقت مادرم به خاطر بیماری قلبی اش در شرایطی سختی قرار گرفت که وی را به بیمارستان بردم و وی در بخش مراقبت های ویژه قرار گرفت تا اینکه در تماس ماموران به کلانتری آمدم.

 بدین ترتیب بازپرس شعبه ششم بازپرسی دادسرای ناحیه 34 تهران دستورداد تا این 2 زورگیر جوان در اختیار ماموران پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران قرار گیرند تا دیگر طعمه ها و جرائم احتمالی آنها شناسایی شوند.

در این مرحله مشخص شد که حسین 26 ساله و رضا 27 ساله به خاطر جرائم مختلف دستگیر شده اند.

2 زورگیر جوان در اعترافاتشان گفتند که بیشتر سرقتهایشان در منطقه شمال غرب تهران بویژه در مناطق گیشا ، سعادت آباد ، آریاشهر ، پونک ، باغ فیض ، ستارخان و ...انجام دادند و طعمه هایشان را  در زمان استفاده از آسانسورِ  خانه هایشان با تهدید چاقو مورد دستبرد قرار می دادند.

بنا به این گزارش، سرهنگ کارآگاه داوود مرادی ، رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با بیان این خبر گفت : " با توجه به اعتراف هر دو متهم به انجام سرقت به شیوه زورگیری و شناسایی تعدادی از شکات پرونده ، قرار بازداشت موقت از سوی مقام محترم قضایی صادر و هر دو متهم جهت انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار پایگاه دوم آگاهی قرار گرفتند ؛ لذا از کلیه شهروندان و مالباختگانی که بدین شیوه و شگرد مورد زورگیری و یا تهدید قرار گرفتند دعوت می شود تا جهت شناسایی متهمین و پیگیری شکایات خود به نشانی پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ واقع در خیابان آزادی – خیابان زنجان شمالی مراجعه نمایند " .

 

نظر شما