شناسهٔ خبر: 44941193 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

نشست پژوهشی «علم داده از منظر علم اطلاعات» برگزار می‌شود

نشست پژوهشی «علم داده از منظر علم اطلاعات» از سلسله نشست‌های یازدهمین جشنواره ملی پژوهش و فناوری سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران به صورت مجازی برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، نشست پژوهشی «علم داده از منظر علم اطلاعات»، از سلسله نشست‌های یازدهمین جشنواره ملی پژوهش و فناوری سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران، فردا چهارشنبه ۱۷ دی ماه، ساعت ۱۰ به صورت مجازی برگزار می‌شود.

در این نشست محمد حسن‌زاده عضو هیات علمی دانشگاه تربیت مدرس درباره «تعامل علم داده و مدیریت دانش» صحبت می‌کند، مصطفی امینی پژوهشگرعلم اطلاعات و دانش‌شناسی موضوع «کارکرد علم اطلاعات در توسعه کسب و کار داده محور» را مطرح می‌کند، الهام چیذری معاون مدیرکل برنامه‌ریزی و نظارت سازمان «وضعیت آموزش علم اطلاعات و پاسخ به نیازهای مشاغل علم داده» را مورد بررسی قرار می‌دهد و علیرضا انتهایی مدیرکل فرآهم آوری منابع دیجیتال سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران، نیز مبحث «دانش و مهارت‌های داده‌ای مورد نیاز متخصصان علم اطلاعات» را بیان می‌کند.

نشست پژوهشی «علم داده از منظر علم اطلاعات» از سوی معاونت پژوهش و منابع دیجیتال اداره‌کل پژوهش و آموزش برگزار می‌شود و ورود برای عموم آزاد است. علاقه‌مندان برای شرکت می‌توانند به آدرس: https://vc.nlai.ir/nlaifestival مراجعه کنند.

لازم به توضیح است برگزیدگان یازدهمین جشنواره ملی پژوهش و فناوری سازمان اسناد و کتابخانه ملی با پیام «آینده روشن با پژوهش اثر‌بخش» درتاریخ ۲۴ دی اعلام می‌شود.

نظر شما