شناسهٔ خبر: 44933038 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

سردار حجازی:

تشییع سردار سلیمانی رفراندوم بود / حاج قاسم برای رمضان عبدالله با صدای بلند گریه کرد

جانشین فرمانده سپاه قدس سپاه گفت: اطلاعاتی در دست داریم که رژیم منحوس صهیونیستی و رژیم دیکتاتور سعودی درصدد هستند آمریکا را وارد جنگ کنند.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار محمد حجازی جانشین فرمانده سپاه قدس سپاه پاسداران اتقلاب اسلامی در نشست اولین بزرگداشت سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، با اشاره به محبوبیت شهید سلیمانی در بین تمام مردم منطقه، اظهار کرد: سردار شهید سلیمانی در بین آحاد مردم ایران و منطقه محبوب بود که اثبات این صحبت را می‌توان به تشییع میلیونی و با شکوه این شهید بزرگوار اشاره کرد به نوعی این تشییع رفراندوم بزرکی برای انقلاب اسلامی و مسئله مقاومت بود.

وی ادامه داد: سوالی که وجود دارد این است که چرا این شهید در بین مردم محبوب بود یکی از دلایل عمده آن این است که این فرد والامقام مردم را دوست داشت و برای تک تک مردم دلسوزی می‌کرد که این شهید در این مسئله مرزی نمی‌شناخت.

جانشین فرمانده سپاه قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به خاطره‌ای از سردار سلیمانی، گفت: بنده و سردار سلیمانی به عیادت مرحوم رمضان عبدالله در بیمارستان رفتیم این مرحوم در حالت کما قرار داشت، اما حاج قاسم با حالت خوب به دیدار این مرحوم و خانواده این مرحوم رفت این شهید با گشایش رو درحال دلداری به خانواده آقای عبدالله بود، ولی زمانی که در ماشین نشستیم سردار با صدای بلند شروع به گریه کردند و برای حال این مرحوم ناراحت بودند.

حجازی تصریح کرد: دشمن واقعا باور نمی‌کرد چنین مراسمی برای سردار دل‌ها در ایران و منطقه برگزار شود، زیرا به ترامپ رئیس جمهور آمریکا اطلاعات غلطی داده شده بود و اصلا باور نمی‌کرد چنین اتفاقی رقم خورد و فکر می‌کرد با شهید کردن حاج قاسم قهرمان جهان و منطقه خواهد شد و حتی فکر می‌کرد در داخل برای این اقدامش تشویق می‌شود، اما قصه برعکس شد و ترامپ منفورترین فرد در تاریخ شد.

وی با اشاره به تحرکات اخیر آمریکا، بیان کرد: اکنون کسانی درحال انداختن دوباره پوست خربزه به زیر پای ترامپ هستند لذا اگر ترامپ بخواهد ماجراجویی جدید را رقم زند از داخل آمریکا همراهی نخواهد داشت یعنی ارتش و نیرو‌های اطلاعاتی آمریکا ترامپ را در این موضوع همراهی نخواهند.

جانشین فرمانده سپاه قدس با بیان اینکه اطلاعاتی در دست داریم که رژیم منحوس صهیونیستی و رژیم دیکتاتور سعودی درصدد هستند آمریکا را وارد جنگ کنند، تاکید کرد: این دو رژیم درصدد هستند انتقامی از ایران بابت شکست‌های خود در منطقه بگیرند که باید به این دو رژیم یادآور شد که ایران قبول نخواهد کرد که به منافع ملیش خدشه‌ای وارد شود.

وی در پایان گفت: تمام تحرکات منطقه زیر چتر اطلاعاتی ایران و نیرو‌های مسلح ما قرار دارد و اگر کسانی بخواهند اقدامی علیه ایران و منافعش در منطقه انجام دهند قطعا با جواب قاطع ایران رو به رو خواهند شد.

نظر شما