شناسهٔ خبر: 44923764 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

خطیبی: می‌توانستیم در نیمه اول ۳ گل به استقلال بزنیم!/ عبداللهی: نیاز به ازخودگذشتگی و توان بیشتری داشتیم

مربیان تیم آلومینیوم پس از شکست مقابل تیم استقلال به اظهارنظر پرداختند.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رسول خطیبی پس از شکست 2 بر صفر آلومینیوم اراک برابر استقلال در ورزشگاه آزادی گفت:  شرایط بازی در نیمه اول به شکلی بود که می‌توانستیم حتی با 3 گل از زمین بیرون بیاییم. اگر دقت و از خودگذشتگی داشتیم می‌توانستیم در نیمه اول با گل‌ از زمین بیرون بیاییم. موقعیتی هم در دقیقه اول داشتیم که داور می‌توانست برای ما پنالتی بگیرد.

وی ادامه داد: در نیمه دوم استقلال بهتر از ما بازی کرد. در انتقال توپ به حمله مشکل داشتیم و تعویض‌هایی هم که داشتیم تا حدودی راضی‌کننده نبود. یکی دو بازیکن خوب بودند ولی تعویض‌های‌مان در کل خوب نبودند. طبیعی است که در ضدحمله‌ها استقلال صاحب موقعیت شد و می‌توانست گل‌های بیشتری بزند. در نیمه دوم نیز موقعیت گل داشتیم ولی خیلی از بازیکنان ما در استادیوم آزادی بازی نکرده بودند و نحوه بازی تیم ما در نیمه دوم راضی‌کننده نبود.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک در پاسخ به این سوال که از عملکرد تیمش راضی بود؟ گفت: از مربیانی نیستم که بخواهم تیمم دفاعی و اتوبوسی بازی کند. ما از اولین دقیقه بازی تا آخر بازی فوتبال خودمان را ارائه کردیم و دنبال ضد فوتبال نبودیم. از موقعیت‌هایمان استفاده نکردیم ولی استقلال از موقعیت‌هایش استفاده کرد. من از شکل بازی تیمم در نیمه اول راضی‌ام.

عبداللهی: دربی به ما مربوط نیست!

حمیدرضا عبداللهی پس از شکست 2 بر صفر تیمش مقابل استقلال گفت: درباره بازی باید بگویم که ما پیش‌بینی می‌کردیم که استقلال شکل بازی‌اش چطور است و چه کار‌هایی می‌خواهد انجام دهد. ما روی نقاط ضعف آنها کار کرده بودیم و نیمه اول فکر می‌کنم دو سه موقعیت صد درصد گل داشتیم که متاسفانه منجر به گل نشد. فکر می‌کنم نیاز به ازخودگذشتگی و توان بیشتری برای گل زدن بود.

وی ادامه داد: اگر داور در دقیقه یک برای ما پنالتی می‌گرفت یا موقعیت‌های ما گل می‌شد شرایط بازی به کلی تغییر می‌کرد. هر تیمی که مقابل استقلال بازی می‌کند شاید به دنبال این باشد با دفاع اتوبوسی بازی کند ولی خطیبی، روش تیمی ما را طوری برنامه‌ریزی کرد که در حمله باشیم. اگر جلوی استقلال گل نزنیم و در دقیقه یک برای ما پنالتی نگیرند، جریمه می‌شویم. آنها یک فرصت در نیمه اول و چند موقعیت هم در نیمه دوم داشتند. در نیمه دوم تعویض کردیم و خواستیم نوع دیگری بازی کنیم ولی یکی دو تا از تعویض‌هایمان خوب نبودند. خلق موقعیت هم کردیم. سعی کردیم که همه از فوتبال لذت ببرند، شاید این نتیجه نباید اتفاق می‌افتاد ولی به کادرفنی استقلال و مجموعه این باشگاه این پیروزی را تبریک می‌گویم.

مربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک افزود: نمی‌دانم درباره داوری چه چیزی باید بگویم. اگر حرفی بزنیم برخورد بد می‌کنند و جبهه می‌گیرند. اصلا نمی‌خواهیم کسی را زیر سوال ببریم. این درست نیست که من در مورد موضوعی در فوتبال صحبت کنم و بعد این مسائل عواقب داشته باشد حتی اگر بی‌ادبی نکرده باشم. نگران این هستیم که داوران بازی‌های بعدی‌مان جبهه بگیرند. فقط می‌گویم که اگر داور پنالتی دقیقه یک و دققه 80 را برای ما می‌گرفت، می‌توانست شرایط تیم ما که تازه به لیگ برتر آمده‌ را عوض کند.

عبداللهی یادآور شد: همانطور که بازیکنان و مربیان کارشان را ارتقا می‌دهند، داوران هم باید دنبال ارتقای کارشان باشند. بد است که با یک تیمی از دریچه قدرت و با یک تیم دیگر با الفاظ جانانه صحبت کنند. همه بازیکنان‌مان را با یک چشم می‌بینیم و از داوری بازی راضی نیستیم. داور بازی امروز مراعات کرد. به بازیکنان‌مان گفتیم که فقط تمرکزشان روی بازی باشد. به ما و داور مربوط نیست که بازی بعدی استقلال دربی است. اینکه به فکر بازی بعدی استقلال باشیم در حق تیم‌های مثل ما ظلم می‌شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما