شناسهٔ خبر: 44923736 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

مربی آلومینیوم اراک:

داور به خاطر دربی مراعات استقلال را کرد

مربی تیم آلومینیوم اراک گفت: داور باید دقیقه یک و دقیقه 80 دو پنالتی برای تیم ما می گرفت که شرایط بازی را تغییر می داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، حمیدرضا عبدالهی، مربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک در نشست خبری بعد از دیدار با استقلال گفت: ما پیش بینی می کردیم که استقلال چطور می خواهد بازی کند. روی نقاط ضعف این تیم کار کرده بودیم. در نیمه اول ما دو، سه موقعیت صددرصد گل داشتیم که متاسافنه گل نشد. نیاز به از خودگذشتگی و توان بیشتر داشتیم. اگر این موقعیت ها گل می شد یا آن صحنه مشکوک دقیقه یک در محوطه جریمه استقلال پنالتی گرفته می شد، شرایط بازی به طور کلی تغییر می‌کرد. هر تیمی جلوی استقلال بازی می کند، به دنبال دفاع اتوبوسی است، اما آقای خطیبی خواسته تیم ما طوری بازی کند که دائم در حمله باشیم تا همه از بازی لذت ببرند.


وی افزود: دفاع استقلال گل نزنی و برایت پنالتی نگیرند، این‌ها منجر به این می‌شود که جریمه شوی. در نیمه اول یک موقعیت داشتند که تبدیل به گل شد. در نیمه هم همینطور که البته در این نیمه موقعیت های دیگری هم داشتند. ما با تعویض‌هایمان می خواستیم نوع دیگری از فوتبال را ارائه دهیم. یکی، دو بازیکن جایگزین ما خوب بودند و بقیه نه. خلق موقعیت هم کردیم که در نهایت به گل منجر نشد. شاید نباید این نتیجه رقم می خورد، اما به باشگاه استقلال و هوادارانش تبریک می گویم.


مربی تیم آلومینیوم اراک درباره قضاوت داور عنوان کرد: من نمی دانم باید درباره داوری چه بگوییم. وقتی بگوییم برخوردهای بد می کنند و جبهه می گیرند. ما نمی خواهیم کسی را زیر سوال ببریم. این بد است که ما درباره یک مساله صحبت کنیم و بعد برایمان عواقب داشته باشد. نه از طرف کمیته انضباطی یا کمیته داوران؛ بلکه نگران هستیم داوران علیه ما جبهه بگیرند و روی بازی بعدی ما تاثیرگذار باشد. پنالتی دقیقه یک و دقیقه 80 که توپ به دست دیاباته خورد، می‌توانست شرایط را برای تیمی که تازه به لیگ برتر آمده، تغییر دهد. همانطور که بازیکنان و مربیان دنبال ارتقای خود هستند، داوران هم باید به دنبال ارتقای خود باشند.


عبدالهی ادامه داد: بد است که با یک تیم از دریچه قدرت صحبت کنید، اما با یک تیم با الفاظ مهربانانه حرف بزنید. این‌ها قشنگ نیست. بازیکن بیستم یا هشتم ما برای مربیان فرقی ندارند و همه را به یک چشم می بینیم. اینکه شما به یکی بگویید صحبت نکن، اما به یکی بگویید عزیزم، قربانت بروم؛ تفاوت دارد! این مسائل آدم را اذیت می کند. آلومینیوم از داوری راضی نیست. داور مراعات استقلال را کرد. به ما و داور مربوط نیست که بازی بعدی استقلال دربی است! جایی که باید کارت بدهی، باید بدهی. اینکه بخواهی آرام رفتار کنی یا فکر کنی که بازی بعدی شان دربی است، ظلم کردن در حق تیم هایی مثل ماست.

برچسب‌ها:

نظر شما