شناسهٔ خبر: 44921110 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

برتری استقلال مقابل آلومینیوم اراک در سکوت ورزشگاه آزادی/ شاگردان فکری با برد به استقبال دربی رفتند

نیمه اول دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و آلومینیوم اراک در هفته دهم لیگ برتر با برتری تیم استقلال به پایان رسید. جرم کیف قاپی از جرایمی است که شاکیان بسیاری دارد. در این بخش کارشناسان وکیل‌آنلاین نحوه نوشتن شکواییه کیف قاپی را توضیح داده‌اند.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری میزان - در چارچوب هفته دهم لیگ برتر فوتبال ایران، تیم‌های استقلال و آلومینیوم اراک از ساعت ۱۶:۳۰ امروز (دوشنبه) در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف هم رفتند.

ترکیب استقلال: رشید مظاهری، محمد دانشگر، محمدحسین مرادمند، عارف غلامی، احمد موسوی (70 - شیخ دیاباته)، مسعود ریگی (81 - فرشید باقری)، مهدی مهدی‌پور (82 - داریوش شجاعیان)، فرشید اسماعیلی (66 - آرش رضاوند)، وریا غفوری، مهدی قائدی و ارسلان مطهری.

ترکیب آلومینیوم: حسین پورحمیدی، رامتین سلیمانزاده (46 - عزیز معبودی)، سیدمهدی حسینی، مصطفی احمدی (69 - امید سینگ)، محمد علی‌نژاد (44 - جابر انصاری)، شاهین توکلی، پوریا آریاکیا، امیرمحمد هوشمند، اسماعیل شریفات، حامد پاکدل، سعید باقرپسند (80 - میثم آقایی).

نیمه اول

دقیقه 10: ارسلان مطهری موفق شد توپ را از زیرپای مدافع آلومینیوم بگیرد و به سمت دروازه آلومینیوم حرکت کند اما ضربه این بازیکن قدرت لازم را نداشت و در اختیار دروازه‌بان آلومینیوم قرار گرفت.

دقیقه 26: توپ به سمت دروازه استقلال ارسال شد و مرادمند به زمین خورد. همین اتفاق کافی بود تا توپ به مهاجم آلومینیوم برسد و این بازیکن که با مظاهری تک به تک شده بود ضربه خود را هم زد که دروازه‌بان استقلال این توپ را مهار کرد.

دقیقه 29: مهاجم تیم آلومینیوم به سمت دروازه استقلال شوتی زد که مظاهری به طور ناقص توپ را دفع کرد.

دقیقه 38(گل): ارسلان مطهری پشت محوطه جریمه آلومینیوم صاحب توپ شد و پس از ورود به این محوطه شوتزنی کرد و توپش تبدیل به گل شد.

دقیقه 40: مهاجم تیم آلومینیوم شوت محکمی به سمت دروازه استقلال زد که این توپ با اختلاف کمی از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 41: محمد دانشگر از فاصله‌ای دور اقدام به شوتزنی به سمت دروازه آلومینیوم کرد که ضربه ثمری نداشت و توپ به اوت رفت.

برتری یک نیمه‌ای استقلال مقابل آلومینیوم اراک

نیمه دوم

دقیقه 61: مهدی قایدی در فاصله چند قدمی دروازه آلومینیوم در زاویه بسته صاحب موقعیت شد اما ضربه او با اختلاف کمی به بیرون رفت.

دقیقه 73(گل): دیاباته توپ را از مقابل پای مدافع آلومینیوم زد و آن را به قایدی رساند. این بازیکن نیز با نفوذ به محوطه جریمه با دروازه‌بان تک به تک و موفق شد دروازه آلومینیوم را برای دومین بار در این مسابقه باز کند.

دقیقه 78: دیاباته نتوانست از موقعیت تک به تک خود استفاده کند و ارسال او و ضربه سر مطهری توسط پورحمیدی مهار شد.

به گزارش میزان، با ثبت این نتیجه ۱۸ امتیازی شد و آلومینیوم هم ۱۰ امتیازی باقی ماند. آبی‌پوشان در شرایطی در این دیدار به برتری رسیدند که بازی بعدی این تیم دربی تهران و در مقابل پرسپولیس است. دربی تهران قرار است روز سه‌شنبه هفته آینده برگزار شود.

انتهای پیام/

نظر شما