شناسهٔ خبر: 44895511 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

وزیر بهداشت:

واکسن کرونای ساخت داخل تاکنون موفقیت‌آمیز بوده است

وزیر بهداشت گفت: ما می‌دانیم که تزریق واکسن کرونا را باید از چه گروه و از چه سنی شروع کنیم و گروه های پرخطر جزو اولین افرادی هستند که برای تزریق از آنها دعوت می‌کنیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایلنا، «سعید نمکی» وزیر بهداشت با اشاره به اینکه واکسن کرونا را از راه‌های مختلف برای مردم ایران تامین خواهیم کرد، بیان کرد: من از مردم می‌خواهم به خبرهای متفرقه‌ای که در مورد واکسن کرونا می‌شنوند توجه نکنند و بارها گفته‌ام که خبرهای مربوط به واکسن را از وزیر بشنوید.

وی ادامه داد: من و همکارانم تلاش می‌کنیم تا مطمئن‌ترین راه را برای تهیه واکسن پیدا کنیم و حتی الان با ایجاد تیمی برای انجام اولویت بندی‌ها می‌دانیم که واکسن را باید از چه گروه و از چه سنی شروع کنیم، گروه های پرخطر جزو اولین افرادی هستند که برای تزریق از آنها دعوت می‌کنیم.

نمکی افزود: در رابطه با واکسن داخلی هم شخصا پیگیر هستم و تا الان موفق بوده و نتایج بعدی آن را به اطلاع مردم خواهم رساند.

وی گفت: هفته‌ی گذشته برای جهان هفته‌ی تلخی بود و آمارها بسیار بالا بود ولی آمار کشور ما به مرز دو رقمی رسیده بود، البته که مرگ یک نفر هم دردناک است و امیدوارم در روزهای آتی میزان مرگ‌ها کمتر شود، اما فعلاً متاسفانه ۴ نقطه قرمز جدید در استان مازندران پیدا کردیم که تمام تلاش همکاران برای این است تا موج شکل گرفته را مهار کنند و این نقاط قرمز را به نارنجی و زرد تبدیل کنند.

نظر شما