شناسهٔ خبر: 44885994 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

معاون امور عمرانی استاندار قزوین:

جریمه تردد قزوینی ‌های دارای خودرو با پلاک غیربومی بخشیده می‌ شود

فرخزاد گفت: جریمه تردد قزوینی‌های دارای خودروی پلاک غیربومی از طریق شوراهای حل اختلاف ویژه امور راهنمایی و رانندگی بررسی و بخشیده می ‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، «علی فرخزاد» در جلسه کمیته ترافیک و تردد ستاد استانی مقابله با کرونا بیان کرد: جریمه تردد قزوینی‌ های دارای خودروی با پلاک غیربومی از طریق شوراهای حل اختلاف ویژه امور راهنمایی و رانندگی بررسی و بخشیده می ‌شود.

 

معاون امور عمرانی استاندار قزوین اضافه کرد: بنابراین افرادی که خودروی با پلاک استان‌ های مجاور مانند تهران، گیلان و همدان دارند، باید از طریق دفاتر پیشخوان دولت و پلیس + 10 پیگیر ارجاع پرونده جریمه خود به شوراهای حل اختلاف یاد شده باشند .

 

وی همچنین با اشاره به جریمه بسیاری از خودروهای با پلاک بومی (79 و 89) به خاطر تردد در بین شهرهای استان قزوین ادامه داد: با توجه به اینکه تردد این خودروها از سوی ستاد استانی مقابله با کرونا مجاز است، اما از آنجایی که سامانه‌ های پلیس راه و راهور استان قزوین به سامانه کشوری مرتبط است، برای این خودروها جریمه‌ هایی صادر شده که قرار است از طریق مکاتبه استاندار با ستاد ملی مقابله با کرونا مجوز حذف این جرائم صادر شود.

 

فرخزاد در ادامه با اشاره به جریمه برخی از مالکان خودروهای صاحب مجوز تردد درون شهری و برون استانی اعلام کرد: با توجه به اینکه این افراد مجوز تردد خود را از فرمانداری و پلیس راه گرفتند، جریمه آنها توسط سامانه جرائم نیروی انتظامی پیگیری و حذف می‌شود.

 

وی خاطر نشان کرد: در استان قزوین بیش از 7 هزار خودرو مجوز تردد دریافت کرده ‌اند، البته افراد صاحب مجوز تردد از طریق دوربین و به خاطر تردد بین شهری در محدوده استان جریمه شدند و هیچ جریمه ‌ای به صورت فیزیکی توسط نیروهای پلیس راه و راهور صورت نگرفته است.

 

معاون امور عمرانی استاندار قزوین یادآور شد: همچنان برابر مصوبات ستاد استانی مقابله با کرونا افرادی که خودروی با پلاک بومی 79 و 89 دارند، می ‌توانند در سطح استان بدون هیچ محدودیتی و البته تا قبل از ساعت 9 شب تردد کنند .

پایان پیام/293

نظر شما