شناسهٔ خبر: 448658 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

ادامه گلوله باران جنوب لبنان

حماس:درشلیک موشک از جنوب لبنان به فلسطین اشغالی دخالتی نداشته ایم

بیروت – ایرنا – درحالیکه بعداز یک توقف کوتاه ارتش صهیونیستی گلوله باران جنوب شهر صور لبنان را بار دیگر شروع کرده ، جنبش حماس تاکید کرد که در حمله موشکی از جنوب لبنان به سرزمین های اشغالی فلسطین داخلی نداشته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، خبرگزاری ملی لبنان خاطرنشان کرد که توپخانه ارتش صهیونیستی گلوله باران اطراف شهرک زبقین در جنوب شهر صور را در فاصله های زمانی معین تکرار می کند و همزمان منورها آسمان مناطق ساحلی و کوهستانی جنوب صور را تا دروازه رامیا روشن کرده اند.

وادی ها ، ارتفاعات و حومه شهرک های زبقین ، القلیله، العزیه ، السماعیه، طیر حرفا، شمع درجنوب شهر صور هدف توپخانه ارتش صهیونیستی هستند.

ساعات 22 به وقت محلی عناصری ناشناس با شلیک سه موشک شهرک صهیونیستی نشین (نهاریا) و الجلیل الاعلی و راس الناقوره را مورد هدف قرار دادند و بلافاصله ارتش صهیونستی با توپخانه به این حمله موشکی پاسخ داد.

بامداد جمعه نیز سه موشک از جنوب لبنان به فلسطین اشغالی شلیک شده بود.

« جهاد طه » عضو دفتر سیاسی جنبش فلسطینی حماس در لبنان با تکذیب ادعای برخی رسانه ها مبنی بر دخالت گردان های القسام در شلیک موشک به فلسطین اشغالی از جنوب لبنان، تاکید کرد که حماس به حاکمیت لبنان احترام می گذارد.

وی خاطرنشان کرد که اقدامات نظامی گردان های القسام علیه دشمن صهیونیستی فقط در داخل فلسطین اشغالی صورت می گیرد.

جهاد طه گفت که انتشار شایعه دخالت گردان های القسام شاخه نظامی حماس در شلیک موشک از جنوب لبنان به فلسطین اشغالی با اهداف سیاسی منطقه ای و بین المللی صورت گرفته است.

خاورم ** 1324

نظر شما