شناسهٔ خبر: 44860184 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

معاون اول قوه قضاییه:

سردار سلیمانی نشان داد با وحدت می‌توان دماغ همه مستکبرین را به خاک مالید

حجت‌الاسلام‌ محسنی‌اژه‌ای گفت: مکتبی که شهید سلیمانی پایه گذاری کردند نه تنها به مسلمانان جهان و بلکه به تمام آزادگان جهان این را ارائه داد که اگر ما وحدت داشته باشیم، می‌توانیم دماغ همه مستکبرین و طواغیت زمان را به خاک بمالیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محسنی اژه‌ای معاون اول دستگاه قضا در گفت‌و‌گوی اختصاصی با رادیو مقاومت گفت: مردم قدردان افرادی امثال شهید سلیمانی و ابومهدی هستند و وقتی می‌بینند این عزیزان بزرگورار همه هستی شان را برای مردم، اسلام و عزت و سرافرازی کشورشان گذاشته اند، برای قدردانی آمدند و آمدند حاضر شدند تا بخشی از وظیفه خود را انجام داده باشند.

وی درباره مکتب شهید سلیمانی نیز اظهارداشت: همان طور که در برنامه سالگرد شهید سردار حاج قاسم سلیمانی دیدیم، همه از شاخصه‌ها و مکتب این بزرگوار گفتند و حاج قاسم سلیمانی مکتبی را پایه گذاری کرد که ان شاءالله این مکتب پایدار خواهد ماند تا قیام آل محمد ان شاءالله.

وی تصریح کرد: مکتبی که شهید سلیمانی پایگذاری کردند نه تنها به مسلمانان جهان و بلکه به تمام آزادگان جهان این را ارائه داد که اگر ما وحدت داشته باشیم، متحد باشیم و در راه خدا مجاهده کنیم و اتکا به نیروی لایزال الهی داشته باشیم، با همبستگی قطعا می‌توانیم دماغ همه مستکبرین و طواغیت زمان را به خاک بمالیم.

نظر شما