شناسهٔ خبر: 44852002 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

تقدیر شرکت گاز هرمزگان از مأمور دلسوز پلیس راه استان هرمزگان+فیلم

مدیرعامل شرکت گاز استان هرمزگان از پرسنل پلیس راه این استان که برای جلوگیری از تصادف در جاده بندرعباس-میناب به دلیل نشتی گازوییل روی جاده از یک کامیون،خاک پاشی کرده بودند، تقدیر وتجلیل به عمل آورد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، فواد حمزوی در محل دفتر فرماندهی پلیس راه استان حضور یافتند و از پرسنل وظیفه شناس این فرماندهی تقدیر و تجلیل بعمل آوردند.

حمزوی در این نشست که فرمانده پلیس راه استان، جانشین وی و مسوول عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان حضور داشتند، افزود: در این برهه از زمان که مردم به دلایل مختلف اقتصادی، بیماری، استرس و... فشار روحی سنگینی را تحمل می کنند، اظهار کرد: رخ دادن و مشاهده چنین وقایع تحسین برانگیزی بی شک سبب بالا رفتن روحیه امید و اعتماد بیشتر مردم به پلیس خدمتگزار خواهد شد.

 

 

مدیر عامل شرکت گاز استان هرمزگان افزود: انتشار این  فیلم در واقع   یکی از هزاران خدماتی است که نیروی های ارزشمند انتظامی و پلیس راه در راستای  مسئولیت اجتماعی خود انجام می دهند و امید است مردم با مشاهده این خدمات همچنان پلیس را پناهگاهی امن و مطمئن برای خود در جامعه بدانند و به همراهی و همکاری با پلیس جهت داشتن امنیت بهتر و بیش تر، چون گذشته در صحنه باشند و به این نیروهای ارزشی یاری رسانند.

سه روز پیش، فیلم کوتاهی از خاک پاشی پلیس راهنمایی و رانندگی هرمزگان بر روی جاده بندرعباس-میناب به دلیل ریخته شدن  گازوییل  توسط کامیون عبوری از این جاده و جهت جلوگیری تصادف  در فضای مجازی منتشر شد که موجب واکنش های  کابران مجازی جهت تحسین این کار خداپسندانه پلیس شد.

انتهای پیام/ 88055

 

نظر شما