شناسهٔ خبر: 44831063 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

نکونام: رویارویی با تیم‌هایی که مستقیم بازی می‌کنند سخت است/ سه هفته پیاپی از اشتباهات داوری ضربه خوردیم

سرمربی تیم فولاد خوزستان گفت: رویارویی با تیم‌هایی که مستقیم بازی می‌کنند کار خیلی سختی است. جرم کیف قاپی از جرایمی است که شاکیان بسیاری دارد. در این بخش کارشناسان وکیل‌آنلاین نحوه نوشتن شکواییه کیف قاپی را توضیح داده‌اند.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری میزان - جواد نکونام سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در نشست خبری پس از پیروزی یک بر صفر مقابل نساجی اظهاراتی داشت که گزیده آن را در زیر می‌خوانید:

*می‌دانستیم با تیم سخت‌کوش و پرتلاشی بازی داریم. به نساجی تبریک می‌گویم، چون خیلی جنگجو و پرتلاش است. رویارویی با تیم‌هایی که مستقیم بازی می‌کنند کار خیلی سختی است و باید مراقب باشید که اشتباه نکنید و موقعیت‌ها را تبدیل به گل کنید.

*دو تیم بر سر توپ‌های هوایی درگیری داشتند. در دقیقه ۷۵ پنالتی صدرصد به سود ما رخ داد که داور به اشتباه خطای مهاجم ما را گرفت و این پنالتی اگر گرفته می‌شد و گل می‌شد روند بازی تغییر می‌کرد. با اضافه کردن بازیکنان قد بلند به بازی مستقیم رو آوردند که ما تبحری در این نوع بازی نداشتیم و ۱۶ دقیقه ۱۰ نفره بازی کردیم. به نساجی تبریک می‌گویم با نشاط و جنگنده بازی کردند. از لحاظ فوتبالی حریف را کنترل کردیم و موقعیت هم ایجاد کردیم، اما گل نزدیم.

*در بازی با سایپا و نفت مسجدسلیمان گل سالم ما مردود شد و امروز هم یک پنالتی ما گرفته نشد. سه اشتباه سهوی از داوران در سه بازی شرایط ما را سخت کرد. یک سوت اشتباه به تیم ضربه می‌زند. متاسفانه سه هفته پیاپی از اشتباه‌های داوری ضربه خوردیم و امیدوارم روند خوب خودمان را ادامه بدهیم. در این بازی هم بازیکنانی مثل حردانی و والی را در اختیار نداشیتم. مشکلاتی داریم که اعلام نمی کنم و خودمان را از هم اکنون برای بازی روز دوشنبه آماده می‌کنیم.

*پاتوسی دچار یک مصدومیت ناخواسته شد و قبل از بازی با گل گهر به دلیل این مصدومیت از ترکیب ما دور شد. امروز درد پایش به حداقل رسید و شرایط بهتری داشت که از او استفاده کردیم. مصدومیت او در روزهای گذشته به شکلی بود که نمی‌توانست بغل پا بزند و مچ پایش آسیب دیده بود و کارمان را مشکل کرده بود.

*کارت زرد دومی که به بازیکن ما نشان داد درست بود اما اکنون یادم نیست کارت زرد اول چطور بود. داور روی کارت‌ها اشتباهی نداشت و تنها اشتباهش روی پنالتی بود یکی دو سوت اشتباه هم داشت که اهمیتی نداشت.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما