شناسهٔ خبر: 44815508 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

مدیرکل کار و رفاه اجتماعی استان:

اعتبارسنجی تسهیلات کرونایی در قزوین آغاز شد

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین گفت: به منظور اطمینان از هزینه کرد صحیح و جلوگیری از ایجاد انحراف اعتبار سنجی تسهیلات پرداختی کرونا در استان قزوین آغاز شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، رضا گروسی اظهار کرد: در این طرح تعدادی از دریافت کنندگان تسهیلات کرونا به منظور اعتبارسنجی و راستی آزمایی به صورت تصادفی انتخاب می‌شوند و بازدید از آنها با مشارکت نمایندگان دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های عامل در پرداخت این تسهیلات صورت می‌گیرد.

مدیرکل کار و رفاه اجتماعی استان تصریح کرد: واحد نظارت از واحدهای اخذ تسهیلات به صورت مستقل به فعالیت می‌پردازد و تمامی طرح‌های دریافت کننده تسهیلات کرونا را در حوزه‌های مختلف صنعت، خدمات، کشاورزی و میراث فرهنگی تا آخرین مرحله رصد و نظارت می‌کند.

گروسی اضافه کرد: اطمینان از هزینه کرد صحیح، جلوگیری از انحراف تسهیلات پرداخت شده و نیز آگاهی از مشکلات فعالان حوزه آسیب دیده از کرونا در مراحل مختلف تولید و فروش و کمک به رفع یا به حداقل رساندن آنها از اهداف این طرح است.

او  با اشاره به میزان تسهیلات پرداختی کرونا در استان، افزود: تاکنون ۲۰ هزار و ۷۲۰ پرونده دریافت تسهیلات برای اشتغال ۲۸ هزار و ۹۶۳ نفر در استان برای دریافت ۲۶۷ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان تسهیلات تشکیل شده که با همکاری بانک‌های عامل ۱۷۳ میلیارد و ۹۰۰ میلییون تومان پرداخت شده است.

 

 

نظر شما