شناسهٔ خبر: 44808807 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: شبکه‌خبر | لینک خبر

هوای تهران و ۴ شهر کشور

رئیس گروه پایش آلودگی هوا و صوت سازمان حفاظت محیط زیست از قرارگیری هوای ۸ شهر کشور در شرایط ناسالام برای گروه‌های حساس و تمامی گروه‌ها خبر داد.

صاحب‌خبر -
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،
شهرام سپهرنیا در گفتگو با خبرگزاری تسنیم با اشاره به شاخص آلایندگی هوای شهر‌های کشور در روز جاری (سه‌شنبه، ۹ دی)، اظهار کرد: امروز هوای شهر‌های قم، اراک، مشهد، تبریز و تهران به ترتیب با شاخص‌های ۱۱۱، ۱۱۵، ۱۱۵، ۱۲۴ و ۱۴۵ ناسالم برای گروه‌های حساس است.

وی افزود: همچنین هوای شهر‌های اهواز و کرج با شاخص ۱۵۶ و اصفهان ۱۸۰ در شرایط ناسالم برای همه گروه‌ها قرار دارد، هوای شهر‌های زابل با شاخص ۱۵، اردبیل ۱۶، گچساران ۲۴، بیرجند ۴۵ پاک است.

رئیس گروه پایش آلودگی هوا و صوت سازمان حفاظت محیط زیست تصریح کرد: هوای شهر‌های ایلام با شاخص‌های ۵۲، سنندج، شهرکرد و شیراز ۵۷، قزوین ۶۳، بندرخمیر ۶۵، بوشهر ۶۶، ابهر ۶۷، رشت و یزد ۶۹، کرمانشاه ۷۴، خرم‌آباد و گرمسار ۷۸، کرمان ۷۹، بجنورد ۸۰، ارومیه ۹۱ و همدان ۹۸ در شرایط قابل قبول قرار دارد.

یادآور می‌شود، هوای شهر‌های اراک، اهواز، تهران و کرج روز گذشته (دوشنبه، ۸ دی) به ترتیب با شاخص‌های ۱۱۱، ۱۱۳، ۱۳۹ و ۱۴۶ ناسالم برای گروه‌های حساس و اصفهان نیز با شاخص ۱۵۹ در شرایط ناسالم برای همه گروه‌ها قرار داشت.
 

نظر شما