شناسهٔ خبر: 44808379 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

نکونام: سه امتیاز بازی با نساجی را می‌خواهیم

سرمریی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: امیدواریم برنامه‌های ما در برابر نساجی عملی شود و سه امتیاز این بازی را به‌دست آوریم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، جواد نکونام در نشست خبری قبل از دیدار تیمش برابر نساجی اظهار کرد: بازی سختی برابر نساجی داریم اما تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و چند غایب تیم ما به تیم اضافه شدند. نساجی را کاملا آنالیز کرده‌ایم و شناخت کاملی از این تیم داریم و خیلی از بازیکنان این تیم را با توجه به اینکه خودم آنجا بوده‌ام، می‌شناسم.

وی افزود: امیدواریم بازیکنانمان برنامه‌های ما را در زمین پیاده کنند. هدف و برنامه ما در این بازی مشخص است و امیدوارم به نتیجه مطلوب برسیم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در خصوص شرایط ایوب والی پس از بهبود مصدومیت گفت: ایوب کاپیتان و بزرگ تیم ما است و حتی در چند بازی گذشته از ایوب خواستم کنار ما باشد و به تیم روحیه دهد، حضور او همواره نقطه قوتی برای تیم است و شرایط خوبی دارد که از این دیدار هم رسما کنار ما خواهد بود و امیدوارم بتواند کم کم ریتم بازی کردن را به‌دست بیاورد.

وی ادامه داد: همه بازیکنان را برای دیدار فردا در اختیار داریم و این اولین بازی است که تیم‌مان کامل است و امیدواریم بتوانیم با یک بازی خوب ۳ امتیاز را بدست آوریم.

انتهای پیام

نظر شما