شناسهٔ خبر: 44807978 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

پیروانی:‌ شرایط جوی نه، دلیل افت ما نداشتن تمرکز بود

تهران- ایرنا- مربی تیم صنعت نفت آبادان گفت: نمی‌توان گفت علت اصلی افت‌مان وضعیت جوی است؛ بلکه علت اصلی افت صنعت نفت نداشتن تمرکز در جریان بازی بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، امیرحسین پیروانی در نشست خبری پس از بازی مقابل سایپا که به تساوی یک بر یک انجامید، اظهار داشت: بازی را خیلی خوب شروع کردیم و به خصوص در ۲۰ دقیقه اول موقعیت‌های خوبی داشتیم، اما از فرصت‌ها استفاده نکردیم. در نیمه دوم نیز حدود ۳۰ دقیقه تمرکز نداشتیم و تحت فشار قرار گرفتیم و تیم سایپا نیز در این نیمه به توپ‌های بلند رو آورد و سعی داشت روی توپ‌های برگشتی یا توپ‌های دوم موقعیت خلق کند که موفق هم بود و در نهایت به گل رسید.

وی در ادامه افزود: از بازیکنان جوان و خوبمان که مانند دیدار با تراکتور پس از دریافت گل تمرکز خود را از دست نداده و به سرعت به بازی برگشتند تشکر می‌کنم. مهم ترین شاخصه تیم ما در بازی با سایپا برگشتن به جریان این دیدار و امید به گلزنی تا آخرین لحظه بود. در ۱۰ دقیقه پایانی با توجه به گلی که دریافت کرده بودیم، سیستم خود را به ۳-۳-۴ تغییر داده و سعی کردیم بیشتر در حمله شرکت کنیم که خوشبختانه روی یکی از ارسال‌ها به گل رسیدیم. سایپا هم در این مسابقه شرایط خیلی خوبی داشت و نسبت به بازی‌های قبلی‌اش به ویژه از دقیقه ۴۵ تا ۷۰ بهتر کار کرد. اگر در آینده هم با این روند ادامه بدهد،  جایگاه بهتری در جدول پیدا می‌کند زیرا تیم خوب و مربی خوبی دارد. از میزبانی این تیم هم تشکر می‌کنم و برای نارنجی‌پوشان در آینده آرزوی موفقیت دارم.

مربی تیم صنعت نفت در ادامه بیان داشت: پس از بازی با پورموسوی جلسه کوتاهی درباره عملکرد تیم خودمان داشتیم و باید فیلم بازی را بهتر ببینیم تا مشخص شود چرا در برخی از لحظات مسابقه تمرکز خود را از دست می‌دهیم. باید بهتر کار کنیم و برای دیدار بعدی آماده شویم. لیگ ادامه دارد و باید برای بهتر شدن تلاش کنیم.

وی در ادامه راجع به عملکرد داور تصریح کرد: کمتر این داور جوان را در لیگ برتر دیده بودم اما قضاوت خوبی داشت. خودش می‌تواند بازی را ببیند و شاید نسبت به تصمیم‌هایش تجدیدنظر داشته باشد. روی هم رفته اشتباه تاثیرگذاری نداشت و فکر می‌کنم در آینده با تجربه‌تر و بهتر عمل کند.

پیروانی درباره وضعیت جوی و تاثیری که روی صنعتی‌ها گذاشته بود گفت: صنعت نفت در شهرستان هم‌سطح دریا و گرمسیر فعالیت می‌کند و تهران نسبت به آبادان آب و هوای سردتری دارد اما فوتبال حرفه‌ای شده و باید آب و هوای شهرهای مختلف را برای بازیکنان شبیه سازی کنیم. شاید این موضوع روی عملکرد تیم ما کمترین تاثیر را داشته باشد و نمی‌توان گفت علت اصلی افتمان وضعیت جوی بود. علت اصلی افت صنعت نفت نداشتن تمرکز در جریان بازی بود .

وی درباره حضور موثر حکیم نصاری و پاس گلی که در دقیقه ۹۰ داد اذعان داشت: از این موضوع خیلی خوشحالم زیرا حکیم از بازیکنان دوست داشتنی ما است که به لحاظ فنی و ارتباط با هم تیمی‌هایش و کادرفنی خیلی به مربیان صنعت نفت کمک می‌کند. متاسفانه نصاری مدتی قبل دچار مصدومیت شد و  چندین بازی را از دست داد. امروز هم با اضافه شدن به ترکیب هم برای تغییر نتیجه کمک کرد و هم خودش را پیدا کند. امیدوارم در هفته‌های آینده بیشر از وجود وی استفاده کنیم.

تیم صنعت نفت با تساوی در این دیدار به طور موقت با ۱۵ امتیاز در صدر جدول قرار گرفت.

نظر شما