شناسهٔ خبر: 44807954 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

پیروانی: داور یکبار دیگر بازی را ببیند تا در برخی تصمیمات تجدیدنظر کند / سایپا از عدم تمرکز ما استفاده کرد

مربی تیم صنعت نفت آبادان درخصوص بازی مقابل سایپا در نشست خبری صحبت کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، امیرحسین پیروانی، مربی صنعت نفت آبادان بعد از تساوی تیمش مقابل سایپا گفت: ما بازی را خوب شروع کردیم و در دقایق ابتدایی موقعیت های خوبی ایجاد کردیم که از آن سود نبردیم. در نیمه دوم تمرکزمان را از دست داده بودیم و تحت فشار قرار گرفتیم. با توجه به اینکه سایپا رو به توپ های بلند آورد و ایجاد موقعیت کرد و به گل هم رسید. باید تشکر کنم از بازیکنان ما که تمرکز خودشان را از دست ندادند و در ادامه با امید به بازی به نتیجه رسیدند.

او ادامه داد: با نفرات بیشتر در حملات به نتیجه رسیدیم و گل زدیم. سایپا شرایط خوبی در این بازی داشت و حریف در این بازی از دیگر دیدارهایش بهتر بود. قطعا اگر با این شرایط ادامه دهد به نتایج خوبی هم خواهند رسید. باید فیلم بازی را بار دیگر ببینیم و به ارزیابی لازم برسیم که چرا در آن 20 دقیقه تمرکزمان را از دست دادیم. لیگ ادامه دارد و باید برای بهتر شدن تلاش کنیم.

پیروانی درباره عملکرد داوری در این مسابقه گفت: داور جوانی بود و خوب عمل کردند. قضاوت خوبی داشتند اما به نظرم اما اگر بازی را یک بار دیگر ببینند و نسبت به تصمیماتی که گرفتند شاید تجدیدنظر داشته باشند. با این حال به نظرم اشتباه تاثیرگذاری نداشتند و در آینده بهتر هم قضاوت خواهند کرد.

 

مربی نفت آبادان در واکنش به این سوال که تفاوت آب و هوایی چقدر در عملکرد تیمش تاثیر داشت، گفت: ما در یک شهر گرمسیر تمرین می کنیم ولی فوتبال حرفه ای شده و باید شبیه سازی تمرین و طراحی آن به شکلی باشد که این شرایط کمترین تاثیر را در عملکرد تیم داشته باشد. با این حال من فکر می کنم شرح وظایف و از دست دادن تمرکز تاثیر زیادی در آن داشت.

وی درباره بازگشت حکیم نصاری به ترکیب صنعت نفت گفت: بسیار از بازگشت وی خوشحالم. حکیم نصاری از بازیکنان دوست داشتنی تیم ماست. بازیکنی که از نظر فنی شرایط ایده آلی دارد و یکی از حلقه های ما و بازیکنان است. خوشحالم که با بازگشت خود به ترکیب توانست در نتیجه تاثیر بگذارد و امیدوارم در هفته های آتی بیشتر بدرخشد و از او استفاده کنیم.

نظر شما