شناسهٔ خبر: 44806581 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اعتماد آنلاین | لینک خبر

موسوی، فرمانده کل ارتش:

ملت ایران جایی که نیاز باشد ولایتمداری خود را نشان می‌دهد

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: مردم با حضور حماسی خود بصیرت، ولایتمداری و بینش به معنای واقعی خود را به جهانیان و فتنه‌گران نشان دادند و با صدای بلند اعلام کردند که به پای ولایت و آرمان‌های خود ایستاده‌ایم و هرگز این ترفندهای دشمن بر ملت بزرگ ایران تاثیر نخواهد داشت.

صاحب‌خبر -

اعتمادآنلاین| فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه مردم در حماسه نهم دی ماه بصیرت خود را به جهانیان و فتنه‌گران نشان دادند، گفت: ملت ایران دشمنی دشمنان را به خوبی درک می‌کنند و تحت تاثیر عملیات روانی و ترفندهای آنها قرار نمی‌گیرند.

 

امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی، سه‌شنبه در حاشیه نخستین دوره رقابت‌های نظامی جام سپهبدهای اخلاص که به میزبانی فرماندهی ارشد نظامی ارتش در منطقه فارس و کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد، افزود: دشمنان به خیال خود مدت‌ها فتنه 88 را طراحی کرده بودند تا بتوانند یک شکاف و تزلزلی در بین ملت ایران ایجاد کنند، اما تک تک آحاد ملت بصیرت و ولایتمداری خود را در آن روز نشان دادند و به خیابان‌ها آمدند.


وی ادامه داد: مردم با حضور حماسی خود بصیرت، ولایتمداری و بینش به معنای واقعی خود را به جهانیان و فتنه‌گران نشان دادند و با صدای بلند اعلام کردند که به پای ولایت و آرمان‌های خود ایستاده‌ایم و هرگز این ترفندهای دشمن بر ملت بزرگ ایران تاثیر نخواهد داشت.
فرمانده کل ارتش با بیان اینکه ملت ایران دشمنی دشمنان را به خوبی درک می‌کند و تحت تاثیر عملیات روانی و ترفندهای آن‌ها قرار نمی‌گیرد، بیان کرد: ملت ایران آن جایی که نیاز باشد ولایتمداری خود را نشان می‌دهد و روز 9 دی الگوی دوباره‌ای برای جهانیان شد که وقتی یک ملتی در برابر دشمن قرار می‌گیرد چگونه از آرمان‌های خود دفاع می‌کند و پای ارزش‌ها می‌ایستد.


امیر سرلشکر موسوی همچنین با اشاره به پیام برگزاری رقابت‌های نظامی جام سپهبدهای اخلاص افزود: سربازان ارتش جمهوری اسلامی ایران برای اجرای هرچه بهتر ماموریت‌های خود روز به روز برای افزایش مهارت‌ها و شایستگی‌های رزمی تلاش می‌کنند و به هیچ حدی بسنده نمی‌کنند. 


وی ادامه داد: امروز منطقه فارس میزبان برندگان نهایی رقابت‌های نظامی و مهارت شایستگی کل نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران است و برگزاری این مسابقه‌ها کار بسیار ارزنده‌ای در نیروی زمینی است زیرا مهارت و شایستگی رزمی یکی از مهمترین ویژگی‌هاست برای فعالان در این حوزه است. 

 

 

نظر شما