شناسهٔ خبر: 44806119 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

جزئیات لایحه بودجه ۱۴۰۰ از شنبه در کمیسیون تلفیق بررسی می‌شود

تهران- ایرنا- سخنگوی کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی اعلام کرد که جزئیات لایحه بودجه ۱۴۰۰ از روز شنبه در این کمیسیون بررسی می‌شود.

صاحب‌خبر -

  «رحیم زارع» روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار سیاسی افزود: در روزهای گذشته و از زمانی که لایحه بودجه به مجلس ارسال شده بحث‌های زیادی درباره بودجه نیروهای مسلح، سلامت، آموزش، همسان سازی حقوق بازنشستگان و منابع و مصارف سایر دستگاه‌ها و نهادها در کمیسیون تلفیق  مطرح و درباره این مباحث تبادل نظر شد.

وی اضافه کرد: در جلسه امروز نمایندگان موافق و مخالف صحبت‌های خود را بیان کردند که در نهایت با رای بیشتر نمایندگان موافق، کلیات بودجه ۱۴۰۰ تصویب شد.

سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه درباره ادامه روند کاری این کمیسیون اظهارداشت: ۱۶ کمیته در کمیسیون تلفیق تشکیل شده است و از فردا - چهارشنبه - تا جمعه این کمیته‌ها با اختیار کامل موارد مختلف را در کمیته تخصصی خود بررسی می‌کنند و از شنبه هفته آینده نیز جزئیات بودجه در کمیسیون تلفیق بحث و بررسی می‌شود.

 وی خاطر نشان کرد: تمام تلاش مجلس این است که همراه با دولت اصلاحات لازم برای بودجه ۱۴۰۰ را انجام دهد و به موقع در صحن علنی به رای نمایندگان گذاشته شود.

به گزارش ایرنا، کلیات بودجه ۱۴۰۰ با ۲۳ رای موافق و ۱۹ رای مخالف و یک رای ممتنع در جلسه امروز کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی تصویب شد.

نظر شما