شناسهٔ خبر: 44796957 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرنامه دانشجویان ایران | لینک خبر

لاپورتا: مسی به خاطر پول بارسا را ترک نمی‌کند

نامزد ریاست باشگاه بارسلونا اعلام کرد ستاره آرژانتینی به خاطر پول تیم کاتالانی را ترک نخواهد کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از آس، خیلی از افراد معتقدند که خوان لاپورتا کاندیدای اصلی برای ریاست باشگاه بارسلوناست. او در یک مصاحبه به صراحت درباره آینده لیونل مسی صحبت کرد. رییس سابق آبی اناری ها گفت: برای ارائه یک پیشنهاد خوب باید وضعیت اقتصادی باشگاه بررسی شود که ابتدا باید رییس شوم. سپس پیشنهاد ورزشی باید رقابتی باشد. مسی به خاطر پول بارسا را ترک نمی کند، او این تیم را دوست دارد و می خواهد همچنان لیگ قهرمانان اروپا و لالیگا را فتح کند.

لاپورتا افزود: به نظرم از همه مهمتر این بود که لئو در مصاحبه اش اعلام کرد منتظر رییس جدید خواهد ماند و سپس درباره آینده اش تصمیم گیری خواهد کرد. او آماده گوش کردن به پیشنهاد است. به من گفته اند که تا پایان فصل صبر خواهد کرد. می خواهم مثبت فکر کنم و به نظرم این موضوع خیلی مثبت است.

رییس پیشین بارسا در رابطه با شانس خود اظهار کرد: خودم را در تمام جهات می بینم. لاپورتا تنها یک نفر است. اگر دیگران می خواهند به این جایگاه دست یابند به آن ها احترام می گذارم. به حرف هایشان احترام می گذارم چون من روی برنامه خودم تمرکز دارم تا روزی که بیست و چهارم ژانویه رییس باشگاه شوم. 

نظر شما