شناسهٔ خبر: 44795071 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی | لینک خبر

فراخوان جشنواره ملی کارا | وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی

فراخوان جشنواره ملی کاریکاتور کارا با موضوع کلی "کارآفرینی" در ۷ محور همراه با قوانین شرکت در جشنواره منتشر شد

صاحب‌خبر -
 به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، این وزارتخانه که دارای مخاطبان بسیاری در جامعه است، در نظر دارد تا با برگزاری مسابقات کاریکاتور، از نگاه هنرمندانه به صورت جدی تر و ملموس تر به تشریح موضوعات و ماموریت های این  وزارتخانه بپردازد.
 بر این اساس با موضوع کلی "کارآفرینی" از همه هنرمندان کاریکاتوریست کشور دعوت می شود تا در جشنواره ملی کاریکاتور کارا شرکت کنند‌ .
محورهای جشنواره: محورهای جشنواره شامل اشتغال زنان، توسعه اشتغال روستایی، مشاغل نوین (استارت آپ‌ها)، توانمندسازی، بیمه بیکاری، مشاغل آسیب دیده و متاثر از کرونا و توسعه تعاونی ها است.
قوانین: هنرمندان می‌توانند آثار خود را همراه با بیوگرافی (حداکثر ۲۰۰ کلمه) ،شماره تلفن، نشانی کامل، با شرایط درج شده از طریق پست الکترونیکی به نشانی cartoon@mcls.gov.ir یا پست به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.
هنرمندان می توانند حداکثر ۳ اثر ارسالی داشته باشند و آثار ارسال نباید قبلا منتشر شده و یا جایزه گرفته باشند.
اندازه آثار ارسالی باید A3 باشد.( ۲۹/۷  در ۴۲ سانتی متر)
فرمت آثار ارسالی باید Jpeg و وضوح تصویر ۳۰۰ dpi باشد.
جوایز: جایزه ویژه این جشنواره مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال به همراه سفر ۳ روزه با یک نفر به جزیره کیش است و جوایز نفرات اول تا سوم نیز به ترتیب مبلغ ۷۰، ۵۰ و ۳۰ میلیون ریال به همراه سفر سه روزه با یک نفر به جزیره کیش است.
مهلت ارسال آثار ۳۰ دی ماه است .
آثار راه یافته به بخش نمایشگاه در قالب یک کتاب نفیس منتشر و به هنرمندانی که آثارشان در کتاب درج شده باشد، تقدیم خواهد شد‌.
هنرمندان با ارسال آثار خود اذعان می دارند حق استفاده از آثار برای وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی محفوظ است.

هنرمندان گرامی برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید از پوستر این جشنواره استفاده کنید‌. 

نظر شما