شناسهٔ خبر: 44756220 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

روابط صمیمی سردار سلیمانی و عماد مغنیه از زبان عضوحزب الله لبنان

یکی از اعضای حزب الله لبنان روابط شهید سلیمانی و شهید مغنیه را یک رابطه خانوادگی، شخصی و جهادی توصیف کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان ، حاج وفیق صفا، مسئول کمیته ارتباطات و هماهنگی‌حزب الله لبنان در گفتوگو با پایگاه خبری العهد گفت: همه تنوع شخصیتهای دنیا در شخصیت حاج قاسم سلیمانی جمع شده بود، او پدر و فرماندهای مهربان و دلسوز بود، در تعامل با مجاهدین و همرزمانش روح پدری داشت ‌و در میدان های جنگ عمدا در خط مقدم حضور می یافت.


وی تاکید کرد: کسانی که فقدان حاج قاسم را بیشتر احساس می کنند امام سید علی خامنهای، رهبر معظم انقلاب اسلامی و سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان هستند زیرا وجود شهید سلیمانی میان این دو شخصیت تجسم کننده حرکت جهادی در تمام محور مقاومت و رویکرد آینده نگر این نسل و این انقلاب و این مقاومت در لبنان ‌منطقه بود.


این عضو حزب الله تاکید کرد: اولین دیدارم با شهید سلیمانی در سال ۲۰۰۵ در سوریه بود و شهید عماد مغنیه نیز در این دیدار حضور داشت.  وی خاطرنشان کرد: میان شهید سلیمانی و عماد مغنیه ارتباط بسیار محکمی وجود داشت؛ روابط آنها خانوادگی، شخصی و جهادی بود. وقتی به آن ها نگاه می کردم گویی به یک نفر در دو جسم نگاه می کردم. شهادت عماد مغنیه و سردار سلیمانی خسارت بزرگی برای سید حسن نصرالله بود.

پایان پیام/50

نظر شما