شناسهٔ خبر: 44755556 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: شفاف | لینک خبر

لزوم انتقال فروشندگان عمده محصولات گوشتی نازی آباد به محدوده غیر مسکونی

باشگاه خبرنگاران

فراهانی خواستار انتقال فروشندگان عمده محصولات گوشتی مستقر در دو خیابان جنوب تهران به راسته غیر مسکونی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش شفاف، در جلسه علنی شورای شهر در خصوص مشکلات ساکنین خیابان شهید کارگر سامانی در محله نازی آباد منطقه ۱۶ در رابطه با تمرکز و ازدیاد اصناف توزیع عمده گوشت در این محله گفت: با تعطیل شدن بازار توزیع محصولات پروتئینی در میدان بهمن، دو خیابان شهید فاطمی و شهید کارگر سامانی در منطقه ۱۶ تهران تبدیل به راسته توزیع محصولات گوشتی شده اند.

وی ادامه داد: عملا به دلیل ترافیک و تجمع سوسک، موش و حیوانات موذی شاهد نارضایتی یا کوچ مردم از این دو خیابان هستیم.

عضو شورای شهر تهران با اشاره به تصمیم هفته گذشته شهرداری تهران مبنی بر انتقال فروشندگان عمده مرغ از میدان تره بار بهمن به میدان تره بار مرکزی در منطقه ۱۹ گفت: اما خطر اینکه این حوادث مجدد رخ دهد و غرفه داران فعالیت خود را به خیابان‌های منتهی به مناطق مسکونی منتقل کنند  زیاد است.

عضو شورای شهر تهران خطاب به شرکت ساماندهی مشاغل شهرداری و شهرداری منطقه شانزده گفت: از این شرکت میخواهم به وضعیت دو خیابان فاطمی و کارگر سامانی در منطقه ۱۶ رسیدگی عاجل کند.

وی تاکید کرد: ضروریست که این واحدهای صنفی  بر اساس بند ۲۰ ماده ۵۵ قانون شهرداری به راسته غیر مسکونی منتقل شوند و اخطار بگیرند و حق ندارند خیابان‌های مناطق مسکونی را به بورس مواد پروتئینی تبدیل کنند و موجب نارضایتی ساکنین شوند.

انتهای پیام /

 

نظر شما