شناسهٔ خبر: 44746550 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد خبر داد

دستگیری ۶ سارق در اسدآباد

فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد از دستگیری ۶ سارق و کشف چهار فقره انواع سرقت در دو روز گذشته در شهرستان اسدآباد خبر داد.

صاحب‌خبر -
دستگیری ۶ سارق در اسدآبادبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ افشین یاری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با تشدید اقدامات پیشگیرانه، اجرایی کردن راهکار‌های قرارگاه مبارزه با سرقت و همچنین کنترل مجرمان، طرح مبارزه با سرقت نیز در شهرستان اسدآباد اجرا شد.

وی افزود: در اجرای این طرح با انجام اقدامات اطلاعاتی و شگرد‌های خاص پلیسی، ۶ سارق دستگیر و چهار فقره انواع سرقت شامل سرقت خودرو، موتورسیکلت و اماکن خصوصی کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد در ادامه از دستگیری هفت متهم دیگر به دلیل ارتکاب سایر جرایم در این مدت خبر داد و بیان کرد: در خلال اجرای طرح‌های انتظامی علاوه برکشف مقداری انواع مواد مخدر تعداد چهار دستگاه خودرو مزاحم و متخلف توقیف و روانه پارکینگ شدند.

وی با اشاره به اینکه متهمان با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند، از شهروندان خواست موارد مشکوک را از طریق فوریت پلیسی ۱۱۰ و انتقادات، پیشنهادات و شکایات خود را  در خصوص عملکرد پلیس با سامانه ۱۹۷ در میان بگذارند.

*کشف خودرو سرقتی، در نتیجه اجرای طرح مهار در اسدآباد

یاری گفت: در پی اعلام مرفوک استان به شهرستان اسدآباد، مبنی بر حرکت یک دستگاه خودرو پژو ۲۰۶ سرقتی از سمت همدان به طرف اسدآباد در محور اصلی، توقیف این خوردو در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران کلانتری ۱۱ شهرستان با همکاری ماموران گشت یگان امداد با گشت زنی و ایست و بازرسی در ورودی شهرستان اسدآباد، با مشاهده خودرو مذکور آن را توقیف کردند و راننده و ۲ سرنشین آن نیز دستگیر شدند.

این مقام انتظامی با اشاره به این که در بررسی‌ها مشخص شد، خودرو مذکور دارای سابقه سرقت از تهران می‌باشد، گفت: خودرو به پارکینگ منتقل و متهمان با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

وی از رانندگان خواست با رعایت توصیه‌های پلیسی و مجهز کردن وسایل نقلیه خود به دزدگیر، قفل پدال و... از بروز سرقت پیشگیری کنند.

انتهای پیام/

 

نظر شما