شناسهٔ خبر: 44715368 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: رسا | لینک خبر

آیت‌الله رئیسی در جلسه شورای اداری خراسان شمالی مطرح کرد؛

حمایت دستگاه قضایی از مدیرانی که در پی خنثی‌سازی تحریم‌ها هستند

خراسان شمالی - رئیس قوه قضاییه بر حمایت قاطع دستگاه قضا از مدیران شجاع و خطرپذیری که مجاهدانه در پی بی‌اثر کردن تحریم‌های دشمنان هستند، تأکید کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، پنجشنبه در ادامه سفر به خراسان شمالی که در شورای اداری این استان سخن می‌گفت، اظهار داشت: امروز راهبرد اساسی ما خنثی‌سازی و بی‌اثر کردن تحریم‌هاست که از سوی مقام معظم رهبری تبیین شده است.

رئیس قوه قضائیه تأکید کرد: این راهبرد باید در همه حوزه‌ها به‌ویژه اقتصادی و علم و فناوری و امنیتی موردتوجه قرار گیرد تا ایران قوی شکل بگیرد.

آیت‌الله رئیسی گفت: در هر حوزه که بیشترین تحریم‌ها را داشتیم با همت و مجاهدت دانشمندان عزیزمان بیشتر پیشرفت کردیم و اگر تحریم‌ها مؤثر بود نمی‌توانستیم به توانمندی هسته‌ای و دفاعی دست یابیم.

رئیس قوه قضاییه گفت: گاهی در صنعت هسته‌ای یک قطعه را که ممکن بود کاربرد دوگانه داشته باشد، از طریق ۱۰ واسطه تهیه کرده‌ایم اما با وجود همه خباثت‌ها و تحریم‌های دشمن صنعت هسته‌ای ما بومی شده است.

آیت‌الله رئیسی افزود: دلیل حقد و کینه دشمن نسبت به دانشمندان هسته‌ای ما همچون شهید فخری زاده این است که علیرغم تحریم‌ها، به اقرار دوست و دشمن به موفقیت‌های بسیار چشمگیر در این عرصه رسیده‌ایم.

رئیس قوه قضاییه تأکید کرد: هنگامی که مقام معظم رهبری می‌فرمایند راهبرد ما خنثی‌سازی تحریم‌هاست، معلوم است که این راهبرد کاملاً جواب داده و تحقق‌پذیر است.

آیت‌الله رئیسی بر همین اساس بر لزوم توسعه استان خراسان شمالی به‌ویژه در حوزه‌های صنعت، کشاورزی و گردشگری تأکید کرد و گفت که روحیه «ما می‌توانیم» روحیه اساسی است که تحول در حوزه اشتغال، کارآفرینی و تولید در این استان را پیش می‌برد.

رئیس قوه قضاییه در ادامه سخنانش با تأکید بر حمایت قاطع دستگاه قضا از مدیران شجاع و خطرپذیر، پشتیبانی از مدیران ریسک‌پذیری را که مجدانه و مجاهدانه به دنبال تلاش برای بی‌اثر کردن تحریم‌های دشمنان هستند، وظیفه‌ای همگانی دانست./9314/پ210/ب1

نظر شما