شناسهٔ خبر: 44695558 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

جدیدترین آمار ثبت نام در پذیرش بدون کنکور دانشگاه‌ها

سخنگوی سازمان سنجش گفت: تاکنون ۲۲ هزار و ۴۸۹ نفر در پذیرش بدون کنکور دانشگاه‌ها انتخاب رشته‌ها کرده اند. جرم کیف قاپی از جرایمی است که شاکیان بسیاری دارد. در این بخش کارشناسان وکیل‌آنلاین نحوه نوشتن شکواییه کیف قاپی را توضیح داده‌اند.

صاحب‌خبر -

خبرگزرای میزان - مهر نوشت: فاطمه زرین آمیزی درباره آمار ثبت نام در پذیرش بدون کنکور دانشگاه‌ها اظهار داشت: ثبت‌نام و انتخاب رشته برای شرکت در مرحله پذیرش دانشجو براساس سوابق تحصیلی سراسری بهمن ماه سال ۱۳۹۹ در دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی به منظور پذیرش دانشجو برای نیمسال دوم تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ انجام می‌شود.

سخنگوی سازمان سنجش افزود: دفترچه راهنمای ثبت‌نام و جداول کدرشته محل‌های مربوط به پذیرش این دوره در سایت سازمان سنجش قرار گرفته است و متقاضیان می‌توانند بر اساس ضوابط و شرایط مندرج در دفترچه راهنما با مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانی: www.sanjesh.org نسبت به ثبت‌نام و تکمیل فرم انتخاب رشته (حداکثر ۱۰۰ کدرشته) به روش اینترنتی، اقدام کنند.

وی خاطرنشان کرد: تاکنون ۲۲ هزار و ۴۸۹ نفر این رشته‌ها را انتخاب کرده اند.

انتهای پیام/
خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

نظر شما