شناسهٔ خبر: 44684116 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت | لینک خبر

کریمی فیروزجائی قرائت کرد:

تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور/ نمایندگان خواستار رسیدگی به افزایش نرخ قبوض برق شدند

عضو هیات رئیسه مجلس تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، علی کریمی فیروزجائی در نشست علنی امروز (چهارشنبه، 3 دی ماه) مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان خطاب به مسئولان اجرایی کشور را به شرح زیر قرائت کرد:

- تذکر محمدتقی نقدعلی نماینده خمینی شهر به همراه 9 نفر از نمایندگان به وزیر راه و شهرسازی: ضرورت تأمین اعتبار جابه‌جایی خطوط برق، آب و گاز جهت ساخت پل شهرک الکترونیکی خمینی‌شهر

- تذکر محمدتقی نقدعلی نماینده خمینی شهر به همراه 14 نفر از نمایندگان به وزیر راه و شهرسازی: ضرورت افزایش ظرفیت 4 برابری متقاضیان طرح مسکن ملی در شهرستان خمینی‌شهر.

- تذکر محمدتقی نقدعلی نماینده خمینی شهر به همراه 7 نفر از نمایندگان به وزیر راه و شهرسازی: ضرورت تأمین اعتبار جهت ساخت مبادی ورودی و خروجی شهرک حمل و نقل خمینی‌شهر.

- تذکر عباس مقتدایی نماینده اصفهان به رئیس جمهور: ضرورت تسریع سازمان‌ها و مجموعه‌ها در انجام تکالیف در خصوص عملیاتی کردن نقشه ایمنی راه‌ها. همچنین تذکر به وزیر ورزش و جوانان: ضرورت حمایت از مجموعه‌های ورزشی آسیب‌دیده در ایام شیوع کرونا.

- تذکر محمد وحیدی نماینده بجنورد، مانه، سملقان، جاجرم، گرمه، راز و جرگلان به همراه 16 نفر از نمایندگان به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی: ضرورت تأمین نیروی انسانی و تجهیزات پزشکی لازم در مراکز بهداشتی – درمانی شبانه روزی.

- تذکر علیرضا ورناصری قندعلی نماینده مسجدسلیمان و لالی و هفتگل و اندیکا به همراه 21 نفر از نمایندگان به وزیر نفت: لزوم رسیدگی به آلودگی پساب و فلورهای شرکت‌های نفتی زیرمجموعه وزارت نفت در روستاهای حوزه انتخابیه و نابودی زمین‌های کشاورزی و تهدید سلامت مردم آن منطقه.

- تذکر حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر و میمه و برخوار به همراه 32 نفر از نمایندگان به وزیر نیرو: لزوم رسیدگی به افزایش چند برابری قیمت برق برخلاف افزایش 7 درصدی اعلام شده در ابتدای سال 99.

- تذکر ولی اسماعیلی نماینده گرمی به وزیر نیرو: لزوم اختصاص حقابه استان اردبیل و مغان از رودخانه ارس و رسیدگی به تبعات اجتماعی انتقال آن به شهرستان دیگر.

- تذکر مهدی طغیانی نماینده اصفهان به وزیر امور اقتصادی و دارایی: لزوم پیگیری مستمر اجرای قانون بودجه در زمینه الزام پزشکان، وکلا و سایر رسته‌های مصرحه در قانون استفاده از کارتخوان به خصوص در شرایط بیماری کرونا.

- تذکر ابراهیم رضائی نماینده دشتستان به وزرای دادگستری و صنعت، معدن و تجارت: لزوم کنترل گرانی لاستیک و قطعات خودرو.

- تذکر سیدمحمدرضا میرتاج الدینی نماینده  تبریز و آذرشهر و اسکو به همراه 16 نفر از نمایندگان به وزیر صنعت، معدن و تجارت: لزوم رسیدگی به عمل نکردن شرکت ایران خودرو به تعهدات خود در خصوص شرکت ایران خودروی تبریز و ممانعت از فعال کردن ظرفیت خط خالی.

- تذکر حسن نوروزی نماینده رباط کریم و بهارستان به وزیر امور اقتصادی و دارایی: علت برکناری رئیس سازمان خصوصی‌سازی چیست؟، همچنین تذکر به وزیر صنعت، معدن و تجارت: چرا 250 میلیون دلار از منابع کشور صرف واردات کالاهای لوکس می‌شود.

- تذکر حبیب اله دهمرده نماینده زابل، زهک، هیرمند و نیمروز و هامون به وزیر راه و شهرسازی: لزوم اقدام جدی برای اجرایی شدن راه‌آهن زابل- زاهدان

- تذکرمحمدمهدی زاهدی نماینده کرمان و راور به رئیس جمهور: لزوم توجه به اقشار آسیب‌پذیر از جمله اصناف به واسطه اجرای طرح‌های مبارزه با کرونا. همچنین تذکر به رئیس جمهور و وزیر راه و شهرسازی: لزوم تسریع در تأمین اعتبار 4 بانده کردن مسیر کرمان – راور به دیهوک. همچنین تذکر به وزیر جهاد کشاورزی: لزوم تسریع در عملیاتی شدن کامل سیستم بازارگاه برای تخصیص نهاده‌های دامی، طیور و حل وضعیت بحرانی موجود.

- تذکرابراهیم رضائی نماینده دشتستان به وزیر راه و شهرسازی: لزوم کنترل رشد شدید قیمت زمین و مسکن.

- تذکرفرهاد بشیری نماینده پاکدشت به همراه 45 نفر از نمایندگان به وزیر راه و شهرسازی: لزوم تسریع در تکمیل طرح ملی کمربندی جنوبی پاکدشت.

- تذکرسیدسلمان ذاکر نماینده ارومیه به وزیر آموزش و پرورش: لزوم دقت در رعایت شایسته‌سالاری درانتصاب مدیران ارشد آموزش و پرورش آذربایجان غربی. همچنین تذکر به وزیر راه و شهرسازی: لزوم تخصیص کامل بودجه استان آذربایجان غربی به لحاظ انقضای فصل کار و سردسیر بودن استان. همچنین تذکر به وزیر نیرو: لزوم تسریع در شروع ساخت سدهای قازدوچایی از رودخانه زاب.

- تذکر ولی اسماعیلی نماینده گرمی به وزیر امور خارجه: علت انفعال و سکوت عجیب وزارت خارجه در قبال اتفاقات خطرناک در جنگ قره‌باغ و تحرکات ترکیه در مرزهای شمالغرب چیست.

- تذکر موسی احمدی نماینده دیر، کنگان وجم و عسلویه به وزیر جهاد کشاورزی: لزوم تنظیم بازار داخلی و صادرات به موقع گوجه شهرستان‌های حوزه انتخابیه.

- تذکر موسی احمدی نماینده دیر، کنگان وجم و عسلویه به همراه 9 نفر از نمایندگان به وزیر راه و شهرسازی: لزوم رسیدگی فوری جاده‌های شهرستان‌های کنگان، دیر، جم و عسلویه .

- تذکرتذکر جلال محمودزاده نماینده مهاباد به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی: دلیل رکود در عملیات ساخت بیمارستان 350 تختخوابی مهاباد چیست. همچنین تذکر به وزیر نیرو: ضرورت توجه بیشتر به طرح‌های گردشگری در حوزه سدها در حوزه مأموریت وزارت نیرو. همچنین تذکر به وزیر صنعت، معدن و تجارت: ضرورت توجه بیشتر به کیفیت خودروی تولید داخل. همچنین تذکر به وزیر صنعت، رئیس جمهور و وزیر نفت: لزوم جلوگیری از تبانی تعدادی از کارشناسان زیست محیطی استان با کارگاه‌های تولیدی آلاینده هوا به ویژه پتروشیمی‌ها.

- تذکرذبیح الله اعظمی ساردوئی نماینده جیرفت و عنبر آباد به وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی: دلیل توقف طرح ساخت موزه شهرستان جیرفت چیست.

- تذکرعلیرضا نظری نماینده خمین به وزیر راه و شهرسازی: لزوم رسیدگی به وضعیت پیشرفت بیمارستان در حال ساخت خمین.

- تذکرعلیرضا نظری نماینده خمین به وزیر راه و شهرسازی به همراه 23 نفر از نمایندگان به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی: لزوم تسری پرداخت یارانه به مناطق کمتر توسعه یافته از محل تبصره 18 ماده واحده بودجه.

- تذکرکمال حسین پور نماینده پیرانشهر و سردشت به وزیر راه و شهرسازی: ضرورت تسریع در بهسازی و تعریض و همچنین آسفالت محورهای مواصلاتی حوزه انتخابیه در شهرستان پیرانشهر و بوکان. همچنین تذکر به وزیر نیرو: ضرورت تسریع در تأمین آبرسانی به شهرستان سردشت. همچنین تذکر دیگر به وزیر نیرو: ضرورت طراحی و احداث شبکه جمع‌آوری و احداث تصفیه‌خانه فاضلاب برای شین آباد پیرانشهر. همچنین تذکر به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی: چرا درمانگاه تأمین اجتماعی شهرستان سردشت به بهره‌برداری نمی‌رسد؛ سرنوشت درمانگاه تأمین اجتماعی شهرستان پیرانشهر چه شد؟

- تذکر بهروز محبی نجم آبادی نماینده سبزوار، جغتای، جوین، خوشاب و داورزن به همراه 17 نفر از نمایندگان به وزیر کشور: لزوم رسیدگی به رفتار ناشایست مأموران سد معابر شهرداری‌ها.

- تذکر رسول فرخی میکال نماینده لاهیجان و سیاهکل به وزیر نیرو: لزوم تخصیص اعتبار جهت روشنایی جاده سیاهکل به دیلمان و همچنین تکمیل سیستم فاضلاب این شهر.

- تذکر حسین امامی راد نماینده چناران ، طرقبه و شاندیز به همراه 22 نفر از نمایندگان به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی: لزوم احداث بیمارستان‌های دولتی در شهرستان‌های چناران ، طرقبه و شاندیز.

- تذکر حسین امامی راد نماینده چناران، طرقبه و شاندیز به همراه 14 نفر از نمایندگان به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی: لزوم تسریع در طرح ارتقاء ظرفیت بیمارستان گلبهار.

- تذکرمحمدرضا دشتی اردکانی نماینده اردکان به همراه 32 نفر از نمایندگان به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی: لزوم مشمول شدن شغل مقنی‌گری در ردیف بیمه اجباری مشاغل سازمان تأمین اجتماعی.

- تذکر احمد مرادی نماینده بندرعباس ،قشم، ابوموسی، حاجی آباد و خمیر به وزیر کشور: لزوم برخورد با عاملان تخریب خانه خانمی سرپرست خانوار در بندرعباس و اعلام نتیجه جهت تنویر افکار عمومی.

- تذکرحسین میرزائی نماینده اصفهان به وزیر صنعت، معدن و تجارت: لزوم توجه به سرمایه‌گذاری‌های جدید در معادن کشور به خصوص معدن تیتانیوم کهنوج کرمان.

- تذکرحسین میرزائی نماینده اصفهان به همراه 9 نفر از نمایندگان به وزیر صنعت، معدن و تجارت: لزوم جلوگیری از عزل و نصب‌های غیرقانونی و غیرحرفه‌ای.

- تذکرحسین میرزائی نماینده اصفهان به همراه 25 نفر از نمایندگان به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی: لزوم رفع تبعیض در پرداختی به بازنشستگان.

- تذکرعبدالناصر درخشان نماینده ایرانشهر، سرباز، دلگان، فنوج ، لاشار، بنت، آشار و آهوران به همراه 28 نفر از نمایندگان به وزیر کشور: لزوم افزایش نظارت بر رفتار شهرداری‌ها با توجه به حادثه تخریب منزل خانم سرپرست خانوار و خودسوزی وی.

- تذکر نصراله پژمان فر نماینده مشهد و کلات به وزرای علوم و تحقیقات و فناوری و فرهنگ و ارشاد اسلامی: لزوم حمایت و پشتیبانی از تحقیقات و رساله‌های تخصصی مشمول قانون مد و لباس.

- تذکر نصراله پژمان فر نماینده مشهد و کلات به همراه 28 نفر از نمایندگان به وزیر صنعت، معدن و تجارت: ضرورت انجام تمهیدات و اقدامات حمایتی برای تشکیل و تقویت صنف طراحان لباس.

- تذکر نصراله پژمان فر نماینده مشهد و کلات به همراه 29 نفر از نمایندگان به رئیس جمهور: لزوم اختصاص بودجه سنواتی ردیف‌های خدماتی و رفاهی دستگاه‌ها جهت تقاضای پارچه و لباس منطبق با الگوهای ایرانی و اسلامی و تسهیلات خرید پارچه و لباس‌های مذکور برای کارکنان خود.

- تذکر نصرالله پژمانفر نماینده مشهد و کلات به همراه 20 نماینده دیگر به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درخصوص اینکه با توجه به مفاد قانون ساماندهی مد و لباس، گزارش وزارت ارشاد به عنوان مسئول اجرایی، علت عدم هماهنگی بین دستگاه های مربوطه چیست؟، تذکر وی به همراه 27 نماینده دیگر به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درخصوص اینکه چرا دسترسی عمومی و حمایت از تولید ایران در فروش پارچه و پوشاک منطبق با الگوهای ایرانی- اسلامی با توجه به قانون ساماندهی مد و لباس اتفاق نمی افتد؟، تذکر وی و 23 نماینده دیگر به وزیر صمت درخصوص اینکه چرا وزارتخانه شما نسبت به حمایت از تولید داخلی در امر مد و لباس و رعایت قانون و مقررات صادرات و واردات جهت فراهم کردن امکان رقابت برای تولیدکنندگان داخلی اقدامات مناسبی را صورت نمی دهد، تذکر وی و 22 نماینده دیگر به وزرای کار و صمت درخصوص اینکه با توجه به وجود قانون درباره اعطای فعالیت و استفاده از تسهیلات دولتی به طراحان و تولیدکنندگان پارچه و لباس در تاسیس تعاونی مبتنی بر الگوهای ایرانی-اسلامی اقدامی جدی در وزارتخانه های یاد شده انجام نمی شود؟

- تذکر کمال حسین پور نماینده پیرانشهر و سردشت به وزیر آموزش و پرورش درخصوص ضرورت تامین اعتبار تکمیل طرح های نیمه تمام مدرسه سازی و دو شهرستان حوزه انتخابیه.

- تذکر حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درخصوص لزوم استفاده مدیران رسانه ها و صداوسیما از لفظ وزیر جنگ به جای وزیر دفاع برای آمریکا و کشورهای دنباله روی آن

- تذکر محمدصالح جوکار نماینده یزد و اشکذر به همراه 25 نماینده دیگر به وزیر بهداشت و درمان درخصوص اینکه علت کمبود و گران بودن داروهای کرونا که ساخت داخل است، چیست؟

- تذکر حسن نوروزی نماینده مردم رباط کریم و بهارستان به وزیر بهداشت و درمان درخصوص لزوم راه اندازی دانشکده پرستانی در رباط کریم ، تذکر وی به رئیس جمهور درخصوص اینکه چرا شهرستان های حوزه انتخابیه، مناطق محروم به حساب نمی آیند؟

- تذکر عباس مقتدایی نماینده مردم اصفهان در مجلس به رئیس جمهور درخصوص لزوم ارائه گزارش از هزینه کرد و عملکرد صندوق ملی محیط زیست ، تذکر به وزرای نیرو و کشور درخصوص لزوم توجه جدی به ایجاد و تکمیل فاضلاب های روستایی، تذکر به وزیر آموزش و پرورش درخصوص علت کسر هزینه های دفاعی ازحقوق دانشجویان دانشگاه فرهنگیان با عنایت به عدم حضور فیزیکی آنها، تذکر به وزیر کشور درخصوص ضرورت تسریع در صدور کارت ملی مردم، تذکر به وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درخصوص ضرورت ایجاد زیرساخت ارسال محصولات پستی از درب منازل با توجه به شیوع کرونا، تذکر به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درخصوص لزوم توجه و نظارت بیشتر در موسسه مالی پژوهش تامین اجتماعی.

- تذکر ولی اسماعیلی نماینده مردم گرمی در مجلس به رئیس جمهور درخصوص لزوم رسیدگی به گرانی مصالح ساختمانی

- تذکر جلال محمودزاده نماینده مهاباد به وزرای جهاد کشاورزی و نیرو درخصوص ضرورت موافقت با طرح های آبیاری تحت فشار به خصوص در اراضی کشاورزی روستای باباعلی مهاباد، تذکر به وزرای فرهنگ و ارشاد و کشور درخصوص ضرورت تسریع در راه اندازی تنها سینمای مهاباد با توجه به توافق وزارت ارشاد و شهرداری مهاباد، تذکر به وزیر صمت درخصوص لزوم نظارت بیشتر به نحوه فعالیت شرکت های لیزینگی در کشور، تذکر وی به همراه 27 نماینده دیگر به رئیس جمهور و وزرای جهاد کشاورزی و صمت درخصوص لزوم تعیین قیمت عادلانه محصولات کشاورزی توسط دولت

- تذکر جلال رشیدی کوچی نماینده مرودشت و پاسارگاد به وزیر صنعت درخصوص لزوم رسیدگی به کمبود روغن نباتی در کشور ناشی از عدم مدیریت صحیح توزیع.

- تذکر ذبیح الله اعظمی ساردوئی نماینده جیرفت و عنبرآباد و 7 نماینده دیگر به وزیر آموزش و پرورش درخصوص لزوم تکمیل استخر آموزش و پرورش شهرستان عنبرآباد

  تذکر صدیف بدری نماینده اردبیل و نمین و نیر و سرعین به رئیس جمهور؛ چرا مبلغ یک میلیارد دلار ابلاغی مقام معظم رهبری برای مبارزه با بیماری کرونا از محل صندوق توسعه ملی به طور کامل به این امر تخصیص داده نشده است، همچنین تذکر به وزیر صنعت، معدن و تجارت؛ چرا نظارت جدی بر تولید و توزیع شن و ماسه در کشور صورت نمی گیرد.

- تذکر بهروز محبی نجم آبادی نماینده سبزوار، جغتای، جوین، خوشاب و داورزن به همراه 21 نفر از نمایندگان به وزرای صنعت، معدن و تجارت و جهاد کشاورزی؛ لزوم تسریع در کنترل افزایش افسارگسیخته قیمت مرغ و تامین بازار با توجه به گستردگی مصرف آن در سفره غذایی مردم.

- تذکر علیرضا پاک فطرت نماینده شیراز و زرقان به وزیر صنعت، معدن و تجارت؛ لزوم نظارت بر بازار و افزایش بدون توجیه قیمت کالاها.

- تذکر جلال محمودزاده نماینده مهاباد به وزیر صنعت، معدن و تجارت؛ ضرورت کنترل و مدیریت قیمت کالاهای اساسی از جمله قیمت گوشت و مرغ، همچنین تذکر به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی؛ لزوم رسیدگی به پایین بودن کیفیت دستگاه های اکسیژن ساز شرکت فرسال تجارت، همچنین تذکر به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی؛ ضرورت سرعت بخشی به عملیات ساخت بیمارستان مهاباد، همچنین تذکر به وزیر راه و شهرسازی؛ ضرورت تسریع در اجرای طرح ابرار و آسفالت جاده روستایی در مناطق سردسیر، همچنین تذکر به وزیر راه و شهرسازی؛ ضرورت تعیین تکلیف ساماندهی و آسفالت معابر دسترسی به مجتمع های مسکن مهر محلی، همچنین تذکر به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی؛ ضرورت نظارت بیشتر بر مسائل مالی و تعاونی مساکن مهر محلی، همچنین تذکر به وزیر راه و شهرسازی لزوم احداث و تامین فضاهای خدماتی از جمله ساخت مدارس و محدود مساکن مهر محلی.

- تذکر جلال محمودزاده نماینده مهاباد به همراه 9 نفر از نمایندگان به رئیس جمهور؛ لزوم نظارت بر تلاش اجرای صحیح و کامل قانون اساسی از جمله تدریس زبان و ادبیات مادری در مدارس و دانشگاه های کشور.

- تذکر عباس مقتدایی نماینده اصفهان به وزیر علوم، تحقیقات و فناوری؛ لزوم برگزاری کنکور نظام قدیم در سال 1400، همچنین تذکر به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی؛ ضرورت ایجاد بسته و طرح های تبلیغی برای ناشران کتاب.

- تذکر سیدمجتبی محفوظی نماینده آبادان به همراه 37 نفر از نمایندگان به رئیس جمهور؛ لزوم رسیدگی به تورم افسارگسیخته و پرهیز از نگاه به خارج برای حل مشکلات.

- تذکر حبیب اله دهمرده نماینده زابل، زهک، هیرمند و نیمروز و هامون به وزیر آموزش و پرورش؛ چرا در رابطه با زیرساخت های فضاهای آموزش و پرورش در مناطق محروم اقدام جدی صورت نگرفته است.

- تذکر ابراهیم رضائی نماینده دشتستان به وزیر صنعت، معدن و تجارت؛ لزوم رسیدگی به بالا رفتن قیمت خودرو از سوی دولت با وجود پایین آمدن قیمت دلار.

- تذکر حسین محمدصالحی دارانی نماینده فریدن و چادگان، فریدونشهر، بوئین و میاندشت به همراه 27 نفر از نمایندگان رئیس جمهور؛ لزوم پاسخگویی به مردم نسبت به میزان و نحوه هزینه کرد درآمد حاصل از گرانی بنزین.

- تذکر محمدحسن آصفری نماینده اراک و کمیجان و خنداب به همراه 32 نفر از نمایندگان به وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات؛ لزوم جلوگیری از افزایش هزینه های اینترنت در داخل کشور، همچنین به همراه 31 نفر از نمایندگان به وزیر دادگستری؛ لزوم پیگیری و اقدام برای خروج از کشور دکتر ملک زاده و بررسی سوابق فعالیت مالی و درآمدی ایشان در دوران هفت سال مسئولیت در وزارت بهداشت توسط قوه قضائیه.  

- تذکر الهویردی دهقانی نماینده ورزقان به همراه 5 نفر از نمایندگان به وزیر کشور؛ علت ایجاد بحران های سیاسی و امنیتی در کشور و اضرار مالی و معنوی به نظام مقدس جمهوری اسلامی توسط آن وزارتخانه چیست؟ علت تغییر مرکز شهرستان ورزقان از شهر ورزقان به یک روستای خاص و ایجاد بحران امنیتی و سیاسی چیست، همچنین تذکر به وزیر جهاد کشاورزی به همراه محرم زاده نماینده اهر و هریس؛ علت از بین بردن زمین های کشاورزی درجه یک آبی شهرستان ورزقان و بیکار کردن کشاورزان و دامداران جهت تغییر مسیر احداث موجود بزرگراه حوزه انتخابیه چیست.

- تذکر حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر و میمه و برخوار به همراه 23 نفر از نمایندگان به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی؛ ضرورت انتشار مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا براساس قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات.

تذکر جلال محمود زاده به همراه ۲۶ نفر از نمایندگان به وزیر اقتصاد و دارایی در خصوص لزوم نظارت بیشتر بر عملکرد بانک ها و جلوگیری از دریافت کارمزد های غیرقانونی به بهانه‌های مختلف از مشتریان

تذکر سید مجتبی محفوظی نماینده آبادان به وزیر علوم ،تحقیقات و فناوری ؛علت حذف کنکور نظام قدیم برای سال ۱۴۰۰ با توجه به تصمیم قبلی وزارتخانه چیست؟

تذکر عبدالله ایزدپناه نماینده ایذه و باغملک به وزیر راه و شهرسازی ،در خصوص لزوم رسیدگی به وضعیت نامناسب جاده های دو شهرستان ایذه و باغملک و تکمیل طرح های نیمه تمام

 تذکر مهرداد گودرزوند چگینی نماینده رودبار به وزیر جهاد کشاورزی؛لزوم اعزام گروهی متخصص جهت حل مشکلات آفات زیتون در شهرستان رودبار و مناطق مختلف کشور

تذکرمحمد کعب عمیر نماینده شوش  به وزیر راه و شهرسازی؛ لزوم بازسازی جاده تخریب شده بر اثر سیل محورهای روستاهای خزرج در شوش

تذکر مهرداد گودرزوند چگینی نماینده رودبار به وزیر صنعت ،معدن و تجارت؛ لزوم فعال شدن معدن "سنگ رود" البرز غربی با توجه به معادن متعدد و ذخایر آن

تذکر موسی احمدی نماینده کنگان، دیر و عسلویه و ۲۷ نفر از نمایندگان به وزیر امور اقتصادی و دارایی ؛لزوم تسریع در ترخیص اجناس دپو شده در گمرکات حوزه انتخابیه کنگان و عسلویه

تذکر سیدمحمدرضا میرتاج الدینی نماینده تبریز، اسکو آذرشهر و ۳۱ نفر از نمایندگان به وزیر جهاد کشاورزی و وزیر صنعت ،معدن و تجارت در خصوص لزوم جلوگیری از تغییر مکرر بخش نامه های صادراتی جهت جلوگیری از سرگردانی و خسارت واحدهای تولیدی

تذکر جلال محمودزاده نماینده مهاباد به وزیر صنعت؛ لزوم  توجه به فراوری محصولات معدنی در منطقه برداشت معادن

تذکر امانقلیچ شادمهر نماینده گنبدکاووس به وزیر آموزش و پرورش، لزوم تسریع در برقراری مشکل بدی آب و هوا و  حق مرزی در احکام شغلی فرهنگیان شهرستان گنبدکاووس

تذکر جلال رشیدی کوچی نماینده پاسارگاد،مرودشت و ارسنجان به وزیر بهداشت درخصوص لزوم تبدیل وضعیت پرسنل پرستار شرکتی و قراردادی

تذکر رسول فرخی میکال نماینده لاهیجان و سیاهکل به وزیر جهادکشاورزی در خصوص لزوم توزیع بذر سالم گندم با قیمت دولتی با توجه به فصل کاشت گندم

تذکر حسینعلی حاجی‌دلیگانی نماینده شاهین‌شهر،میمه و برخوار و  ۲۶ نفر از نمایندگان به وزیر علوم تحقیقات و فناوری در خصوص لزوم و تمدید مجدد کنکور نظام قدیم برای آخرین بار در سال ۱۴۰۰

تذکر حسینعلی حاجی دلیگانی و  ۲۵ نفر از نمایندگان به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ضرورت اجرای طرح غربالگری تأمین دارو و سلول درمانی بیماران آتروفی عضلانی-نخاعی 

تذکر صدیف بدری نماینده اردبیل ،نیر،نمین و سرعین به وزیر کشور؛ چرا بیمه رانندگان تاکسی صورت نمی گیرد؟/

پایان پیام

 

نظر شما