شناسهٔ خبر: 44675230 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

فرمانده قرارگاه منطقه ای شمال غرب نزاجا:

حضور ارتش در منطقه شمال غرب جلوی هرگونه تهدید و آسیب به کشور را گرفت

فرمانده قرارگاه منطقه ای شمال غرب نیروی زمینی ارتش گفت: توان نظامی و دفاعی برای مقابله با دشمن را داریم.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، امیر سرتیپ دوم حاجیلو در مراسم رونمایی از کتاب خاطرات قهرمان ملی و فرمانده جنگ آوران، سرهنگ شهید خسرو آدم نژاد که در خانه جوان ارومیه برگزار شد، گفت: موفق ترین تجربه گام اول انقلاب، دفاع مقدس است چرا که در دفاع مقدس هیمنه شرق و غرب شکسته شد.

وی با اشاره به اینکه تعمیق راهبردی، دستآورد منطقه ای انقلاب اسلامی در دفاع مقدس بود، تصریح کرد: در دفاع مقدس، به امنیت پایدار که زیرساخت توسعه پایدار یک کشور است، دست یافتیم.

امیر سرتیپ دوم حاجیلو نقش نیروهای امنیتی را در مباحث آینده پژوهی و سناریو سازی برای دفاع از تمامیت نظام، بسیار پررنگ دانست و گفت: دشمن هر لحظه در حوزه فناوری، تاکتیک و راهبرد در حال به روز کردن تجهیزات خود است و ما نباید صرفا در گذشته متوقف باشیم و مطمئنا دربحث ایجاد بازدارندگی پایدار و اقداماتی که در توسعه پایدار انجام شده است توان مقابله با دشمن را داریم.

وی با تاکید بر اینکه باید به لحاظ تجهیزاتی وآموزشی قوی باشیم، یادآور شد: حضور ارتش در منطقه شمال غرب در کنار سایر نهادهای نظامی کشور در زمان جنگ دو کشور آذربایجان و ارمنستان در ماه های اخیر باعث شد جلوی هرگونه تهدید و آسیب به کشور گرفته شود.

فرمانده قرارگاه منطقه ای شمال غرب نزاجا با اشاره به اینکه شهید سرهنگ آدم نژاد در جنگ تحمیلی نقش بسزایی داشت، خاطرنشان کرد: شهید آدم نژاد مایه آرامش در دفاع مقدس بود و حضور موثری در عملیات کربلای ۷ داشت.

برچسب‌ها:

نظر شما