شناسهٔ خبر: 44667769 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

رئیس جهاد کشاورزی استان خبرداد:

برگزاری یازدهمین نمایشگاه کشاورزی در قزوین

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین از برگزاری یازدهمین نمایشگاه کشاورزی، نهاده‌ها و محصولات ارگانیک،آبیاری و آبرسانی،صنایع تبدیلی،ادوات و ماشین آلات کشاورزی در استان قزوین خبرداد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، فاطمه خمسه با اعلام این خبر گفت: این نمایشگاه از ۹ تا ۱۲ دی ماه به مدت چهار روز با رعایت شیوه و دستوالعمل های بهداشتی ستاد ملی کرونا با حضور بیش از ۸۰ مشارکت کننده در فضایی به مساحت ۲۵۰۰ متر مربع برگزار می شود.

رئیس جهاد کشاورزی استان افزود: مشارکت کنندگان از استان های تهران، قزوین، زنجان، اصفهان، همدان، فارس و خراسان رضوی  در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.

خمسه تصریح کرد: در این نمایشگاه ۴۰ درصد آبیاری و آبرسانی، ۳۵ درصد ادوات و مکانیزاسیون کشاورزی و ۲۵ درصد نهاد و بذور کشاورزی تشکیل می دهد.

وی بیان کرد: ایجاد فضای رقابتی به منظور ورود به بازارهای جدید، ارائه توانمندی های مشارکت گنندگان، اخذ سفارش از مشتریان، گسترش کانال های توزیع و ایجاد نمایندگی و تبادل اطلاعات و تجربیات از جمله اهداف برگزاری این رویداد اقتصادی است.

این مسئول یاد آور شد: یازدهمین نمایشگاه کشاورزی، نهاده ها، آبیاری، آبرسانی، صنایع و ماشین آلات کشاورزی از ۹ لغایت ۱۲ دی ماه از ساعت ۱۵ الی ۲۱ در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی استان قزوین واقع در بلوار امام خمینی ( ره ) جنب صدا و سیما برای  بازدید متخصصان و علاقه مندان دایر خواهد بود.

نظر شما