شناسهٔ خبر: 44624383 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

ضرورت تشکیل کارگروهی برای احیای حقوق شورا‌های شهر

رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر تهران گفت: شورای شهر در بررسی مجدد لایحه مالیات بر ارزش افزوده، به منظور احیای حقوق شورا‌های شهر کشور کار گروهی با مجلس یازدهم تشکیل دهد. جرم کیف قاپی از جرایمی است که شاکیان بسیاری دارد. در این بخش کارشناسان وکیل‌آنلاین نحوه نوشتن شکواییه کیف قاپی را توضیح داده‌اند.

صاحب‌خبر -
خبرگزاری میزان- محمد سالاری رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر تهران در جلسه صبح امروز شورای شهر، ضمن تبریک ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار در سخنان پیش از دستور خود گفت: براساس پیگیری‌ها و کنشگری‌هایی که مجموعه شورای شهر تهران و سایر شورا‌های شهر کشور درباره مصوبه هفته گذشته مجلس یازدهم در خصوص لایحه مالیات بر ارزش افزوده و کاهش اختیارات شورا‌های شهر کشور داشتند، خوشبختانه قرار است این لایحه مجدداً در مجلس شورای اسلامی مورد بررسی قرار گیرد.

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر ادامه داد: ضرورت دارد تا شورای شهر تهران هم از جایگاه خود و هم به نمایندگی از شورا‌های شهر کشور بر اساس تصمیمی که در جلسه هم اندیشی هفته گذشته اتخاذ شد، کارگروهی را به منظور بحث و تبادل نظر با نمایندگان مجلس یازدهم و کمیسیون‌های اقتصادی و شورا‌های مجلس و فراکسیون مدیریت شهری آن و بخصوص فق‌ها و حقوقدانان شورای نگهبان تشکیل دهند.
 
بیشتر بخوانید:
شورا‌های شهر و شهرداران ناکارآمد

سالاری با تاکید بر اینکه نحوه و میزان کنشگری شورای شهر تهران در خصوص یکی از مهم‌ترین اختیارات شورا‌های شهر کشور در تاریخ ثبت خواهد شد و آیندگان از آن به نیکی یا کم کاری یاد خواهند کرد، اظهار داشت: این مساله مربوط به مردم سالاری و جایگاه و نقش مردم در اداره شهر‌ها و روستا‌های کشور است، اینکه پس از گذشت بیش از ۲ دهه فعالیت شورا‌های شهر، شاهد کاهش اختیارات آن باشیم، بازگشت به عقب است لذا از ریاست شورای شهر تهران درخواست دارم تا این کارگروه را تشکیل دهند و باتوجه به تعاملاتی که با ارکان تصمیم گیری کشور دارند، همه ظرفیت خود را به کار بندند تا شاهد احیا حقوق شورا‌های شهر باشیم.
 
انتهای پیام/

نظر شما