شناسهٔ خبر: 44610817 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرنامه دانشجویان ایران | لینک خبر

بشار رسن:

در قطر می‌مانم و به ایران برنمی‌گردم

هافبک عراقی تیم فوتبال پرسپولیس بعد از باخت این تیم در فینال آسیا گفت: به ایران برنمی‌گردم.

صاحب‌خبر -

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از مهر، بشار رسن هافبک عراقی پرسپولیس از جمله بازیکنانی بود که به دلیل عملکرد قابل توجهش در لیگ قهرمانان آسیا (که به صورت متمرکز در کشور قطر برگزار شد) مورد توجه چند تیم از قطر قرار گرفت.

بشار بعد از صعود پرسپولیس به فینال آسیا از تیم‌هایی چون الریان و القطر پیشنهاد قابل توجهی داشت اما باشگاه پرسپولیس با جدایی وی مخالفت کرد. سرپرست وقت باشگاه پرسپولیس با بشار توافق کرد این بازیکن تا فینال لیگ قهرمانان در پرسپولیس بماند و سپس می‌تواند از این تیم جدا شود.

فینال لیگ قهرمانان امروز شنبه بین پرسپولیس و اولسان هیوندای کره جنوبی برگزار شد. این بازی با نتیجه ۲ بر یک به سود اولسان تمام شد.

در پایان مسابقه، بشار با شبکه «الکاس» قطر صحبت کرد و ضمن اشاره به شرایط مسابقه و میزبانی خوب قطر، گفت: در قطر می مانم و به ایران بر نمی‌گردم.

به این ترتیب باید توافق بشار با تیم القطر و پیوستن به این تیم را قطعی دانست. البته این خبر هنوز به صورت رسمی از سوی این بازیکن و یا باشگاه القطر تایید نشده است اما موضوع قطعی، ماندن بشار در قطر و حضور در یکی از تیم‌های این کشور است.

نظر شما