شناسهٔ خبر: 44596465 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

مدیرکل ارتباطات اردبیل خبر داد:

راه اندازی 15 سایت ارتباطی روستایی با 300 میلیارد ریال اعتبار

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل از ایجاد و راه اندازی 15 سایت ارتباطی مجهز به تکنولوژی نسل سوم و چهارم با 300 میلیارد ریال اعتبار خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، بهروز رزمی از ایجاد و راه اندازی 15 سایت ارتباطی مجهز به تکنولوژی نسل سوم و چهارم با 300 میلیارد ریال اعتبار خبر داد.

وی گفت: جلسه کنترل پروژه سایت های ارتباطی روستایی با حضور میلاد شاهماری نماینده شرکت «های وب» در اردبیل برگزار و آخرین وضعیت 15 سایت ارتباطی در مناطق مختلف استان بررسی شد.

 مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل افزود: سایت های ارتباطی روستاهای دولت آباد مهرورز و گورچین لو شهرستان پارس آباد، روستای هشنه شهرستان نمین، روستای مجید آباد شهرستان نیر، روستای تک قویی و قره پیران شهرستان اصلاندوز و روستای خان بلاغی شهرستان گرمی راه اندازی شده و آماده بهره برداری است و هشت سایت ارتباطی روستایی در شهرستان های اردبیل، خلخال، کوثر و گرمی در مرحله نصب تجهیزات است.

رزمی با بیان اینکه 300 میلیارد ریال از محل اعتبارات USO برای راه اندازی سایت های مذکور هزینه شده، گفت: همه سایت های مذکور مجهز به تکنولوژی نسل سوم و چهارم ارتباطی هستند و علاوه بر محل ایجاد سایت، برقراری پوشش ارتباطی و اینترنت پرسرعت سیار را در روستاهای اطراف نیز شاهد هستیم.

وی اذعان کرد: مشکلات و موانع ایجاد سایت‌ها با برگزاری جلسات مشترک با شرکت برق منطقه‌ای، فرمانداری‌ها و سایر دستگاه‌های اجرایی مرتفع شد و نیاز است برای ارتقای شاخص های ارتباطی، همه دستگاه‌های اجرایی از مجریان پروژه ها حمایت کنند تا دسترسی همگانی به پوشش ارتباطی و اینترنت پرسرعت تحقق یابد.

برچسب‌ها:

نظر شما