شناسهٔ خبر: 44589181 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: همشهری آنلاین | لینک خبر

تصویر | نجات کارگری که ۲ شبانه‌روز در مخزن نفت گرفتار شده بود

کارگری که به مدت ۲ شبانه‌روز در یک مخزن زیرزمینی سوخت واقع در در شهرستان ورامین گرفتار شده بود، با تلاش آتش‌نشانان نجات یافت.

صاحب‌خبر -

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، ابوالفضل قاسمی معاون خدمات شهری شهرداری ورامین در خصوص کارگری که 2 شبانه‌روز در یک مخزن زیرزمینی سوخت گرفتار شده بود، گفت: رهگذری ساعت حوالی ۹ صبح با ۱۲۵ تماس می‌گیرد و اعلام می‌کند که فردی داخل یک گودال روغن سیاهی گیر افتاده است.

او ادامه داد: عوامل ایستگاه آتش‌نشانی ورامین با اطلاع از وقوع حادثه سقوط این فرد در مخزن زیرزمینی نفت سیاه در منطقه خیرآباد ورامین، فوری به محل اعزام شدند و عملیات رهاسازی این کارگر را آغاز کردند.

وی ادامه داد: با تلاش آتش‌نشانان، این کارگر از عمق مخزن نجات یافت و به منظور دریافت خدمات درمانی تحویل عوامل اورژانس شد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ورامین تهران هم به ایرنا گفت: عوامل ایستگاه شماره2 سازمان آتش‌نشانی با اطلاع از وقوع حادثه سقوط یک فرد در مخزن زیرزمینی نفت سیاه در منطقه خیرآباد ورامین، سریع به محل اعزام و با تجهیز کارگاه، عملیات رهاسازی این کارگر را آغاز کردند.

محسن پارسا گفت: در بررسی ها مشخص شد که این کارگر 2 روز قبل در این تانکر سوخت زیرزمینی سقوط کرده و از آخرین توان خود برای مقابله با مرگ استفاده کرده است.

پارسا اظهار کرد: با تلاش آتش‌نشانان، این کارگر از عمق مخزن سوخت نجات یافت و به منظور دریافت خدمات درمانی تحویل عوامل اورژانس شد.

برچسب‌ها:

نظر شما