شناسهٔ خبر: 44578642 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: گجت نیوز | لینک خبر

ایرانسل موفق به دریافت لوح زرین رضایتمندی مشتری شد

irancell

صاحب‌خبر -

اپراتور تلفن همراه ایرانسل موفق شد پس از دریافت تندیس طلایی رعایت حقوق مصرف‌کنندگان، لوح زرین رضایتمندی مشتری را نیز از آن خود کند.

عصر روز چهارشنبه ۲۶ آذر ۹۹ دهمین دوره همایش سراسری مشتری‌مداری با رویکرد جهش تولید در مرکز همایش‌های بین‌المللی رایزن در تهران توسط موسسه آموزشی و پژوهشی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران و در راستای تحقق اهداف کلان اقتصادی و نیل به خودکفایی برگزار شد. دکتر محمدحسین فرهنگی، عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران کشوری و مسئولان اتاق ایران نیز حضور داشتند و سخنرانی کردند.

اعطای لوح زرین رضایتمندی مشتری به ایرانسل

ایرانسل ایرانسل

اپراتور ایرانسل موفق شد یک روز پس از دریافت تندیس طلایی رعایت حقوق مصرف‌کنندگان، لوح زرین رضایتمندی مشتری را نیز در همایش سراسری رضایتمندی مشتری با رویکرد جهش تولید از آن خود کرد. در این همایش با اهدای لوح رضایتمندی به Irancell از این اپراتور به دلیل گام‌های مؤثری که برای رضایتمندی مشتریان برداشته است تقدیر شد.

گفتنی است لوح زرین رضایتمندی مشتری در این مراسم به دکتر بیژن عباسی آرند، مدیرعامل ایرانسل اعطا شد که مهندس محمدعلی مقدم، معاون ارتباط با مشتریان Irancell به نمایندگی آن را دریافت کرد.

نظر شما