شناسهٔ خبر: 44571708 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

حوزه حمل‌ونقل نیازمند حمایت است

شهردار تهران گفت: همه کلان‌شهر‌های دنیا مخصوصا در ایام کرونا در حوزه حمل و نقل مورد حمایت قرار گرفتند، ما هم امیدواریم قول‌هایی که در حوزه حمل‌ونقل داده شده عملی شود. جرم کیف قاپی از جرایمی است که شاکیان بسیاری دارد. در این بخش کارشناسان وکیل‌آنلاین نحوه نوشتن شکواییه کیف قاپی را توضیح داده‌اند.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری میزان - پیروز حناچی، شهردار تهران در مراسم افتتاح ایستگاه‌های مترو امیرکبیر و برج میلاد با حضور رییس جمهور گفت: شهرداری‌ها بطور عمومی و مخصوصا در ایام کرونا با مشکل درآمد و هزینه مواجه هستند.

وی افزود: قبل از شیوع ویروس کرونا مترو تهران روزانه حدود ۵ میلیون سفر را مدیریت می‌کرد، اما هفته گذشته مترو تهران ۵۲۰ هزار مسافر را جابجا کرد؛ در حالیکه ظرفیت مترو حدود ۲ میلیون و ۲۰۰ سفر است.

شهردار تهران اظهار کرد: همه کلان‌شهر‌های دنیا مخصوصا در ایام کرونا در حوزه حمل و نقل مورد حمایت قرار گرفتند، ما هم امیدواریم قول‌هایی که در حوزه حمل‌ونقل داده شده عملی شود.

ایستگاه‌های متروی برج میلاد و امیرکبیر صبح امروز به صورت ویدئوکنفرانس در دو خط ۶ و ۷ تهران به صورت رسمی افتتاح شد.

ایستگاه برج میلاد نوزدهمین ایستگاه خط ۷ و ایستگاه امیرکبیر بیست و یکمین خط ۶ مترو است که با افتتاح رسمی از امروز مورد استفاده عموم قرار می‌گیرد.

ایستگاه برج میلاد با عمق ۵۲.۵ متر، عمیق‌ترین ایستگاه خط ۷ مترو و دومین ایستگاه عمیق پایتخت محسوب می‌شود، همچنین این ایستگاه در محدوده بزرگراه شهید همت و شهید حکیم در شمال غرب تهران واقع شده است و با ۳ ورودی مجزا، وظیفه خدمت‌رسانی مستقیم به ۳ مرکز مهم شهر تهران شامل برج میلاد، بیمارستان میلاد و دانشگاه علوم پزشکی ایران را بر عهده دارد.
 
انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما