شناسهٔ خبر: 44570430 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

زرین آمیزی خبر داد؛

ثبت نام بیش از ۴۰۰ هزار نفر در کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۰

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور آمار نهایی ثبت نام کنندگان در کنکور کارشناسی ارشد ناپیویسته سال ۱۴۰۰ را اعلام کرد.

صاحب‌خبر -

فاطمه زرین آمیزی، سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۰ برای ورود به دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی، دانشگاه آزاد، پیام نور، غیر انتفاعی، علمی کاربردی و همچنین شرکت در بیست و ششمین المپیاد علمی- دانشجویی کشور از روز یک‌شنبه، ۱۶ آذر آغاز شد و قرار بود ساعت ۲۴ روز یک‌شنبه، ۲۳ آذر به پایان برسد، اما به منظور فراهم کردن تسهیلات لازم برای آن دسته از داوطلبانی که موفق به ثبت نام نشده بودند، این مهلت تا ساعت ۲۴ دیروز چهارشنبه ۲۶ آذر تمدید شده بود.

او افزود: آمار نهایی ثبت نام کنندگان در کنکور کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۰ برای ورود به دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی به ۴۰۹ هزار و ۷۸۴ نفر رسید.

سخنگوی سازمان سنجش درباره زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد گفت: براساس برنامه زمانی پیش بینی شده، آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته در روزهای پنجشنبه و جمعه ۶ و ۷ خرداد ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد. متقاضیان لازم است از روز دوشنبه، ۳ خرداد تا چهارشنبه، ۵ خرداد با مراجعه به سایت این سازمان برای تهیه پرینت کارت شرکت در آزمون اقدام کنند.

او درباره زمان برگزاری المپیاد علمی- دانشجویی کشور گفت: متقاضیان می توانستند همزمان با ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۰ در اولین مرحله دوره بیست و ششمین آزمون المپیاد علمی- دانشجویی کشور بر اساس شرایط و ضوابط مندرج در دفترچه راهنما ثبت نام کنند.

بیشتر بخوانید

انتهای پیام/

نظر شما