شناسهٔ خبر: 44558817 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرنامه دانشجویان ایران | لینک خبر

شایعات کسالت رهبر انقلاب که با حضور ایشان پایان یافت

ضدانقلاب سال‌ها است با انتشار شایعاتی درخصوص رهبر انقلاب سعی می‌کند تا آرزوهایش را در قالب شایعه مطرح کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ خانواده شهید حاج قاسم سلیمانی و برگزارکنندگان مراسم سالگرد شهدای مقاومت دقایقی پیش با رهبر معظم انقلاب دیدار کردند و شایعاتی که چند روز پیش در رسانه‌های ضدانقلاب درباره بیماری  معظم له منتشر شده بود، عملا  بار دیگر تکذیب شد.

چند روز پیش مهدی فضائلی، عضو موسسه حفظ و نشر آثار آیت‌الله خامنه‌ای شایعه بیماری رهبر انقلاب را تکذیب کرد، پیگیری‌های خبرنگار ما نیز نشان می‌داد که ایشان در حال انجام برنامه‌های معمول روزانه خودشان هستند.

شایعات کسالت رهبر انقلاب از سال ۱۳۸۵ تا کنون

اما این شایعه از کجا آمد؟

آن چیزی که باعث قوت گرفتن این شایعه شد، انتشارش در  هفته‌نامه شناخته‌ شده آمریکایی نیوزویک بود. این نشریه با ۸۰ سال سابقه؛ در خبری مدعی شده بود که آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب به دلیل وخامت وضعیت جسمانی، قدرت و اداره امور را به فرزندش منتقل کرده است! 

 پس از آن نیز شایعه دیگری با دستکاری تصویری از زیرنویس شبکه خبر توسط برنامه‌های ویرایش عکس(فوتوشاپ) منتشر شد که مجلس خبرگان درحال برگزاری جلسه فوری برای انتخاب جایگزین رهبر انقلاب است. موضوعی که هم توسط دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری و هم توسط مسئولان شبکه خبر تکذیب شد.

شایعات کسالت رهبر انقلاب از سال ۱۳۸۵ تا کنون

حتی برخی دیگر شایعه بیماری رهبر انقلاب را به نقل از آیت الله عبدالکریم فرحانی نماینده مردم استان خوزستان در مجلس خبرگان رهبری منتشر کردند که با تکذیب و واکنش شدید ایشان روبرو شد.

شایعات کسالت رهبر انقلاب از سال ۱۳۸۵ تا کنون

نظر شما