شناسهٔ خبر: 44558450 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

مدیر کل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش خبر داد:

راه اندازی ۱۷ کانال قرآنی با ادمینی فرهنگیان

مسیب زاده گفت: ۱۷ کانال مجزا قرآنی با ادمینی فرهنگیان را نیز رونمایی می کنیم که از امروز آغاز به کار می کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری شبستان ، «محمدرضا مسیب زاده» در مراسم رونمایی قرارگاه مجازی «قرآن، عترت و نماز» که به صورت مجازی از شبکه شاد برگزار شد، گفت: با وجود تهدیداتی که ویروس کرونا دارد اما شرایط ثابت کرد با تعطیلی مدارس پرورش تعطیل نمی شود و ما توانستیم با اجرای فعالیت ها این شرایط تهدید را به فرصت تبدیل کنیم.

 

مدیر کل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش افزود: با توجه به اینکه در هفته قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش قرار داریم، امروز مزین به نام سرداران شهید قاسم سلیمانی، محسن فخری زاده، شهدای دفاع مقدس و شهدای کادر سلامت درمان هستیم.

 

مصیب زاده خاطرنشان کرد: برای این هفته در مدارس برنامه هایی را نیز طراحی کرده ایم که روز دوشنبه مزین به مدرسه و فضای مجازی دانش آموز انقلابی بود و آغاز مسابقات قرآن را در سی و نهمین دوره خود کلید زدیم.

 

مسیب زاده در ادامه اضافه کرد: امروز ساعت 18 محفل انس با قرآن برگزار می شود و 17 کانال مجزا قرآنی با ادمینی فرهنگیان را نیز رونمایی می کنیم که از امروز آغاز به کار می کند.

 

وی با اشاره به رونمایی نمایه قرارگاه مجازی قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش گفت: این قرارگاه با تلاش همکاران شکل گرفته است که امیدواریم توسعه پیدا کند.

پایان پیام/260

نظر شما